اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

توجه خیران مدرسه‌ساز به مناطق محروم مازندران معطوف شود

استاندار مازندران گفت: توجه خیران مدرسه‌ساز مازندران به مناطق محروم استان معطوف شود.

توجه خیران مدرسه‌ساز به مناطق محروم مازندران معطوف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح مدرسه دخترانه ترنم گلیم‌فروش که در ناحیه دو مرکز مازندران به بهره‌برداری رسید، با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: فرهنگ در همه جوامع سبب تحول می‌شود و در تمام زمینه‌ها شاهد تغییر خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور ثمره توسعه‌یافتگی در امور فرهنگی است، افزود: ثمربخشی آموزش و پرورش، تربیت نیروی بالنده‌ای است که در عرصه فرهنگ اثر گذارند.

استاندار مازندران بیان داشت: توجه کشورهای توسعه ‌یافته به امر فرهنگ زیاد است از این رو برنامه‌هایی که در قانون آمده است به ‌درستی قابلیت اجرایی پیدا کرده و هزینه‌های سنگینی را برای امور فرهنگی در نظر می‌گیرند.

وی سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی را ماندگار دانست و گفت: خیران به عنوان افرادی که پایه و اساس فرهنگی را متحول می‌کنند از جایگاه رفیعی برخوردارند.

فلاح جلودار تحصیل فرزندان جامعه را در فضایی مناسب نوعی سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: انسان‌های خیر پیشتاز مبارزه با فقر هستند و نام نیکشان در تاریخ ماندگار است.

وی به رفع بحران در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: بحران ابعاد وسیعی از غرب مازندران را در خود فرو برده بود با مستقر شدن در

منطقه، با توسل به خداوند و اتحاد بین مردم و مسئولان بر مشکلات فائق آمدیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه معتقدیم باید به عنوان یک مسئول پاسخگوی مردم باشیم، تصریح کرد: خدمتگزاری برای مردمی که در مشکلات صبوری به خرج دادند برای ما افتخار است.

وی از حمایت و پشتیبانی استان‌های همجوار، مسئولان استانی و کشوری و نیز از مسئولان امور شهری مرکز مازندران که در رفع بحران غرب استان مددکار ما بودند قدردانی کرد و گفت: در حال حاضر بخش مهمی از بحران غرب مازندران رفع شده است.

فلاح با اعلام اینکه حتی یک مورد تلفات جانی ناشی از بحران در مازندران نداشتیم، افزود: عظمت فعالیت‌های ناشی از همدلی به منظور رفع مشکلات در غرب مازندران برای همه مسئولان کشوری برجسته بود.

وی به امکانات محدود دولت در حمایت از رفع بحران در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: تاکنون مردم با ما همراه بودند از این بعد هم نیازمند مساعدت مردمی هستیم تا مازندران چهره واقعی خود را به دست آورد.

فلاح با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز، حمایت‌های خود را به مناطق روستایی و محروم معطوف کنند، بیان داشت: هم‌استانی‌های ما علاقه دارند در کارهای خیر مشارکت داشته باشند و لازم است با پشتیبانی از این موضوع تبلیغات گسترده‌ای صورت گیرد.

به گزارش فارس، ترنم گلیم‌فروش با 16 سال سن کوچک‌ترین خیر مدرسه‌ساز کشور معرفی شد.

در این مراسم از سوی اداره کل نوسازی مدارس مازندران از خانواده ترنم گلیم‌فروش تجلیل شد.

انتهای پیام/86006/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول