اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در دهمین ایستگاه کتاب/ 23

مهدوی: ارشاد در برپایی نمایشگاه کتاب تنها بود

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران با بیان اینکه ارشاد در برپایی نمایشگاه کتاب تنها بود گفت: با توجه به سرمای هوا، تصور نمی‌کردیم نمایشگاه کتاب امسال با این حجم از استقبال، مواجه شود.

مهدوی: ارشاد در برپایی نمایشگاه کتاب تنها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس مهدوی بعد از ظهر امروز در بازید از دهمین نمایشگاه سراسری کتاب مازندران، اظهار داشت: با توجه به سرمای هوا، تصور نمی‌کردیم نمایشگاه کتاب امسال با این حجم از استقبال، مواجه شویم و مردم در سرمای هوا هم نمایشگاه کتاب را تنها نگذاشتند.

وی با اشاره به تولید و پخش ویژه برنامه تلویزیونی از نمایشگاه کتاب، افزود: فضا در اختیار مردم قرار دادیم تا هر نقد و پیشنهادی دارند بیان کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ادامه داد: در سال آینده حداقل کلنگ نمایشگاه فرهنگی ساری زده شود تا بتوانیم مرکز نمایشگاه‌های فرهنگی دائمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه معلوم نیست ارشاد چه زمانی از این خانه به دوشی خارج می‌شود، گفت: 80 درصد از توان ما صرف آماده‌سازی فضای نمایشگاه می‌شود و استان‌هایی که دارای فضای نمایشگاه دائمی هستند صرفا به کیفیت کار می‌پردازند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، خاطرنشان کرد:‌ امسال دستگاه‌های اجرایی در برپایی نمایشگاه کتاب مشارکت کردند اما حضورشان کمرنگ بود و ارشاد در برگزاری نمایشگاه، تنها بود.

مهدوی با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر هم از 17 بهمن در سینما سپهر ساری آغاز شده است، ادامه داد: از مردم تقاضا داریم نگذارند سالن سینما خالی شود.

وی با اشاره به نمایش 20 فیلم، گفت: روزانه پنج اکران فیلم داریم و اکران هر فیلم دو بار تکرار می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه جشنواره شعر فجر با حضور شاعران برگزار می‌کنیم، افزود: ارشاد برنامه‌های فرهنگی خود را با سینما سلام آغاز کرد و با برگزاری نمایشگاه کتاب، جشنواره فیلم فجر و جشنواره شعر فجر، به این رویداد پایان می‌دهد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه اهالی رسانه همکاری خوبی در برگزاری نمایشگاه کتاب داشتند، بیان داشت: با بهتر شدن شرایط جوی، افزایش استقبال از نمایشگاه را شاهد هستیم. ‌

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول