اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

پیشگیری از وقوع جرم و تهذیب انسان‌ها هدف انبیاء بوده است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: پیشگیری از وقوع جرم و تهذیب انسان‌ها هدف انبیاء بوده است.

پیشگیری از وقوع جرم و تهذیب انسان‌ها هدف انبیاء بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد‌کاظم بهرامی پیش از ظهر امروز در مجمع پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی ضمن تبریک ایام‌الله دهه  فجر، روز نیروی هوایی و ولادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: امام راحل هیچ‌وقت جز سخن حق نگفت و هرچه بیان می‌کرد بر مبنای واقعیت بوده است.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که همه مردم باید یکپارچه برای خدا قیام کنند، تصریح کرد: وحدت مسلمانان در سایه قیام به سوی خدا به وجود می‌آید.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اذعان داشت: داشتن وحدت مردم ایران در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی دشمنان را سراسیمه کرده و خواهد کرد.

انقلاب زلزله‌ای بود که همچنان کاخ ابرقدرت‌ها را می‌لرزاند

بهرامی با اشاره به این که در 22 بهمن امسال، ملت ایران شعار "مرگ بر آمریکا" را مانند سال‌های قبل و حتی رساتر و کوبنده‌تر فریاد خواهند زد، یاد آور شد: به گفته اندیشمندان غرب، انقلاب اسلامی غرب را لرزاند.

این مقام مسئول با بیان این که انقلاب زلزله‌ای بود که همچنان کاخ ابرقدرت‌ها را می‌لرزاند، خاطر نشان ساخت: در ارتباط با پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح با وحدت و انسجام بین نیروها قدم‌های بلندی در این زمینه برداشته شده است.

بهرامی با بیان این که عقل و منطق می‌گوید پیشگیری بهتر، راحت‌تر، کم‌هزینه‌تر و ماندگارتر از درمان بوده و حافظ سرمایه‌های انسانی ما است، افزود: هر جرمی سبب اتلاف سرمایه بوده که سرمایه‌های مادی و معنوی را از بین می‌برد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با تاکید بر این‌که سربازان سرمایه‌های این مملکت هستند، اظهار کرد: ارتکاب جرم هر سرباز سبب از بین رفتن سرمایه کشور می‌شود.

بهرامی با یاد آور شدن به این‌که پیشگیری از وقوع جرم هدف انبیاء بوده است، گفت: تهذیب انسان‌ها یکی از اهداف انبیاء است تا انسان‌ها دچار انحراف و گمراهی نشوند.

وی با مطرح کردن این که قتل و خودزنی بین نیروهای مسلح یکی از موضوعات مهم مدنظر ما در سال جاری بوده است، خاطرنشان کرد: بر بنی‌اسرائیل نوشته‌ایم که هر کس یک انسان را بکشد گویا تمام انسان‌ها را کشته و اگر یک انسان را احیاء کند گویا همه انسان‌ها را احیاء کرده است.

بهرامی ادامه داد: اگر کسی انسانی را از هدایت به ضلالت منتهی کند در واقع او را کشته است.

اقدام فرماندهان نظامی در پیشگیری از وقوع جرم خروجی محسوس داشته باشد

وی در ارتباط با قتل نفس اظهار کرد: قتل نفس یک زخم و جراحت در جامعه ماست که باید کوشید از پیکره جامعه ما زدوده شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اقدام فرماندهان نظامی در پادگان‌ها در ارتباط با پیشگیری از وقوع جرم متذکر شد: اقدام فرماندهان در این ارتباط باید محسوس بوده و خروجی مثبتی داشته باشد.

بهرامی ادامه داد: راهکارهای اتخاذ شده در ارتباط با پیشگیری از وقوع جرم باید بیشترین تاثیر را داشته و در این مسیر همه با هم باید گام برداریم.

انتهای پیام/69017/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول