اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم قضات دادگاه انقلاب شهرستان نایین

محکومان پرونده‌ای به خرید لوازم آموزشی برای مدارس محروم سیستان و بلوچستان ملزم شدند

یکی از قضات دادگاه انقلاب شهرستان نایین در یک اقدام ابتکاری و فرهنگی در بخشی از احکام قضایی خود محکومان را به خرید لوازم کمک آموزشی برای مدارس محروم سیستان و بلوچستان ملزم کرد.

محکومان پرونده‌ای به خرید لوازم آموزشی برای مدارس محروم سیستان و بلوچستان ملزم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، یکی از قضات دادگاه انقلاب شهرستان نایین در یک اقدام ابتکاری و فرهنگی جالب در بخشی از احکام قضایی خود محکومان یکی از پرونده‌ها را به تهیه و خرید کتاب و لوازم کمک آموزشی از قبیل میکروسکوپ برای مدارس محروم سیستان و بلوچستان ملزم کرده که این اقدام علاوه بر اثرات اصلاحی و تربیتی در رفتار و کردار مجرمان، موجبات تقدیر و تشکر فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش استان را از نفس عمل اصلاحی این قاضی فهیم و فرهیخته سبب شده است.

این قاضی انگیزه خود را از صدور این احکام، اقدامی در راستای ارتقای سطح فرهنگی و تربیتی مناطق محروم سیستان و بلوچستان که بیش از سایر مناطق در معرض آسیب ورود مواد مخدر قرار دارند، عنوان کرد.

بی‌شک چنین نگاه و تفکری می‌تواند زیرساخت‌های اجتماع به ویژه آموزش و پرورش که مسئولیت زیربنای تربیت جامعه را بر عهده دارد، تقویت کند.

نتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول