اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

سالن ژیمناستیک فرهنگ زنجان افتتاح شد

همزمان با ایام‌الله دهه فجر سالن ژیمناستیک فرهنگ زنجان افتتاح شد.

سالن ژیمناستیک فرهنگ زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان پیش از ظهر امروز سالن ژیمناستیک فرهنگ آموزشگاه صدرا در آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان افتتاح شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با افتتاح سالن ژیمناستیک در ناحیه یک دانش‌آموزان هشت مدرسه می‌توانند از امکانات این سالن بهره‌مند شوند.

علی حامدی با اشاره به اینکه ورزش لازمه سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان است، تصریح کرد: برای پیشگیری از بیماری‌های ناشی از چاقی و عدم تحرک در بین دانش‌آموزان باید در فکر افزایش اماکن ورزشی در آموزش و پرورش باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ناحیه یک برای حضور در سالن‌های ژیمناستیک باید مسیرهای طولانی را طی می‌کردند، خاطرنشان کرد: با افتتاح این سالن دانش‌آموزان چندین شهرک در ناحیه یک زیر پوشش آن قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با محدودیت اعتباری مواجه است، بیان داشت: در ناحیه یک تلاش داریم با کمترین امکانات، تجهیزات لازم برای فعالیت دانش‌آموزان را فراهم کنیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان هزینه خرید تجهیزات لازم برای این سالن را 400 میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: خوشبختانه استقبال مناسبی از ورزش ژیمناستیک در این سالن شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم دانش‌آموزان به اجرای حرکات ورزشی پرداختند.

انتهای پیام/73009/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول