اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی فارس خبر داد

برگزاری دومین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب

رئیس اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی فارس گفت: در بیش از 250 انجمن، نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب برگزار می‌شود.

برگزاری دومین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امین‌رضا لطفعلی‌زاده صبح امروز در نشست خبری نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال در حدود 5 هزار مدرسه در طرح مدرسه انقلاب فعالیت می‌کنند و این طرح به صورت ملی و سراسری برگزار می‌شود.

وی افزود: اتحادیه انجمن‌های ‌‌اسلامی دانش‌آموزان دارای یک نقشه راه است که مشارکت حداکثری دانش‌آموزان و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله اهداف این اتحادیه به شمار می‌رود.

لطفعلی‌زاده گفت: هدف اتحادیه مشارکت مستقیم دانش‌آموزان و درگیر شدن با مسائل انقلاب و تقویت احساس و تعلق قلبی در کنار ایجاد دغدغه‌های فکری سالم برای دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: سعی کردیم در نمایشگاه امسال فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه را با موضوع انقلاب اسلامی در کنار تاکید بر نقش و شخصیت و افکار امام(ره) ترویج دهیم.

رئیس اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی فارس تصریح کرد: موضوعات نمایشگاه نسبت به سال گذشته تغییراتی کرده و تلاش اتحادیه بر این است که در راستای نیازهای روز انقلاب انتخاب شوند و به روز باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از جمله موضوعاتی که اتحادیه تاکید بسیاری بر آن دارد بحث نقش ویژه بانوان در انقلاب اسلامی، تمدن نوین اسلامی، خودباوری و اعتماد به نفس ملی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این‌که امروز کشور ما افراد مخترع و دانشمندان هسته‌ای دارد از دستاوردهای انقلاب بوده و سعی ما بر این است که دانش‌آموزان را نسبت به آینده‌ای که پیش رو دارند حساس کنیم و آن‌ها را به خودباوری برسانیم.

لطفعلی‌زاده در پایان گفت: انجمن اسلامی مانند گذشته در سنگر مدرسه مستقر است و به قوت کار خود را دنبال می‌کند تا کسانی که فکر خام دارند و مطالبی را در رسانه‌های بیگانه عنوان می‌کنند که در بعضی از دولت‌ها نقش ما کم‌تر است متوجه این مسئله باشند که به هیچ‌وجه این چنین نیست.

انتهای پیام/2448/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول