اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان اسدآباد خبر داد

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس اسدآباد

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان اسدآباد گفت: در دهه فجر امسال در پنج دبیرستان دخترانه و پسرانه شهرستان اسدآباد نمایشگاه مدرسه انقلاب توسط دانش‌آموزان اتحادیه انجمن اسلامی دایر شده است.

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس اسدآباد

حجت‌الاسلام احسان عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه در طی سال‌ تحصیلی امسال علاوه بر فعالیت‌های تعریف شده در سراسر کشور برای اتحادیه‌های انجمن اسلامی کلاس‌های قرآنی در اتحادیه شهرستان برگزار شده است، اظهار داشت: کسب موفقیت‌های قرآنی در این انجمن‌ها از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی از کسب مقام‌های اول تا سوم در رشته حفظ و قرائت قرآن از سوی دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد خبر داد و افزود: این دانش‌آموزان در اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان عضو هستند که علاوه بر کسب ابن رتبه در زمینه‌های مختلف نیز فعالیت دارند.

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان اسدآباد در ادامه از برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس شهرستان اسدآباد خبر داد و یادآْور شد: این نمایشگاه‌ها به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح مدارس توسط انجمن اسلامی برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب با همکاری مدیران و معاونان پرورشی دبیرستان‌های پسرانه و دخترانه برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه در سال گذشته نیز برگزار شد که دانش‌آموزان شهرستان در این زمینه رتبه کسب کردند.

عباسی با بیان اینکه در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای علمی و اختراعی دانش‌آموزان وجود داشت، تصریح کرد: این نمایشگاه در پنج دبیرستان برگزار شد.

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: از پنج دبیرستان در شهرستان اسدآباد سه دبیرستان پسرانه با نام‌های نمونه دولتی شهید آزرمی، شاهد، انقلاب و دو دبیرستان دخترانه شهید سلیمانیان و دکتر حسابی است.

انتهای پیام/89008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول