اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

18 پروژه مخابرات طبس افتتاح شد

18 پروژه مختلف مربوط به اداره مخابرات شهرستان طبس که بابت آن در مجموع بیش از 9 میلیارد و 763 میلیون ریال هزینه شده است، به بهره‌برداری رسمی رسید.

18 پروژه مخابرات طبس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان طبس 18 پروژه مختلف مخابرات شهرستان طبس از محل مرکز تلفن شهر طبس به صورت همزمان افتتاح شد.

برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر 9 میلیارد و 763 میلیون ریال هزینه شده است.

این پروژه‌ها شامل اجرای شبکه کابل مسکن مهر شهر عشق‌آباد طبس به طول 590 متر، اجرای شبکه کابل شهرک رضوان‌شهر طبس به طول 6500 متر، اجرای شبکه کابل مسکن مهر شهر دیهوک طبس به طول 3400 متر، نصب و راه‌اندازی دو مورد سیستم اس‌دی‌اچ، توسعه سوئیچ شهرک مسکن مهر طبس به میزان 640 پورت، توسعه سوئیچ شهر عشق‌آباد طبس به میزان 72 پورت، و توسعه سوئیچ روستاهای هودر و تپه‌طاق به میزان 32 پورت است.

همچنین نصب، راه‌اندازی یا توسعه 2 هزار و 128 پورت دیگر در شهرهای طبس، عشق‌آباد و دیهوک و روستاهای زنوغان، مرغوب، پیکوه، اصفهک، ده‌محمد، رضویه و تپه‌طاق، توسعه و اجرای شبکه کابل و فیبر نوری به طول 10 هزار و 490 متر، توسعه سوئیچ مراکز پرظرفیت و کم‌ظرفیت به میزان 744 پورت، نصب و راه‌اندازی و توسعه پورت دیتا به میزان 2128 پورت نیز از دیگر پروژه‌های اداره مخابرات طبس است که امروز به بهره‌برداری رسمی رسید.

انتهای پیام/90001/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول