اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام می‌شود

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی بردسیر به دامداران

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بردسیر گفت: به مناسبت دهه فجر امروز خدمات دامپزشکی در این شهرستان به صورت رایگان توسط مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی ارائه می‌شود.

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی بردسیر به دامداران

رضا مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور هر ساله شبکه‌های دامپزشکی استان اقدام به ارائه خدمات به صورت رایگان در ایام دهه فجر می‌کنند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بردسیر بیان داشت: در سال‌جاری هم طبق روال سال‌های قبل این شبکه و درمانگاه‌های دامپزشکی این شهرستان اقدام به ارائه خدمات به دامداران در روز 19 بهمن ماه می‌کنند.

وی افزود: تمام دام‌ها در این روز به صورت رایگان توسط مراکز درمانی بخش خصوصی و بخش دولتی شهرستان معاینه و درمان می‌شوند و هیچ گونه وجهی از آنها دریافت نمی‌شود.

مختاری بیان داشت: خدمات‌رسانی به دور دست‌ترین روستاها و مکان‌های صعب‌العبور به ویژه مناطق عشایرنشین شهرستان بردسیر از افتخارات شبکه دامپزشکی این شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله اجرای فاز سوم واکسیناسیون تب برفکی هستیم، خاطر نشان کرد: دامداران از نقل انتقال دام خودداری و با اکیپ‌های واکسیناسیون همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول