اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد

افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در استان ایلام خبر داد.

افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در ایلام

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون طرح‌های مختلفی در راستای مبارزه با توزیع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در این استان اجرا شده است، اظهار کرد: در این راستا در 10 ماهه امسال میزان مواد مخدر کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 42 درصد افزایش یافته است.

این فرمانده انتظامی با اشاره به این که در این مدت ماموران نیروی انتظامی استان ایلام موفق به کشف انواع مواد مخدر در استان ایلام شدند، تصریح کرد: این مهم نشانه دقت عمل پرسنل نیروی انتظامی و همکاری و تعامل مردم با این نیرو در استان ایلام است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر این که هیچ یک از طرح‌های نیروی انتظامی بدون مشارکت و تعامل مردم به طور کامل محقق نمی‌شود، یادآور شد: در اینجا جا دارد به واسطه اجرای موفق طرح‌های نیروی انتظامی از تعامل مردم با نیروی پلیس قدردانی شود.

این فرمانده انتظامی با خاطرنشان کردن این که مشارکت همه جانبه مردم با نیروی پلیس یکی از ظرفیت‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به شمار رفته و این نیرو به این مهم افتخار می‌کند، اذعان کرد: این دستگاه انتظامی برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های مختلفی را در استان ایلام تدوین کرده است.

انتهای پیام/2246/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول