اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:

«شیمی دُر» به دنبال برد غیرورزشی بود

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: تیم «شیمی دُر» تهران از روز قبل از بازی با راه‌اندازی جنگ روانی به دنبال آن بود که غیربسکتبالی از این بازی نتیجه لازم را کسب کند.

«شیمی دُر» به دنبال برد غیرورزشی بود

هماد سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، در خصوص دیدار روز گذشته خود، ضمن ابراز خرسندی از کسب پانزدهم برد خود در لیگ دسته اول بسکتبال کشور، اظهار کرد: بازی بسیار نزدیکی را شاهد بودیم، ولی به لحاظ فنی از تیم شیمی دُر برتر بودیم چرا که در تهران نیز این تیم را با شکست بدرقه کرده بودیم.

وی ادامه داد: در این دیدار سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و یک بازیکن دیگر را به دارو و آمپول به این مسابقه رساندیم، با این حال باز هم برنده میدان بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص حاشیه‌سازی‌های تیم شیمی دُر تهران در این دیدار تصریح کرد:‌ متاسفانه از روز قبل از مسابقه این تیم به دنبال حاشیه‌سازی بود و قصد داشت غیر بسکتبالی نتیجه لازم را کسب کند.

سامری تاکید کرد: در بازی رفت هم این تیم با ایجاد حواشی توسط کمیته انضباطی جریمه شده بود و این بر تمام گفته‌های من دلالت دارد.

وی یادآور شد: خستگی زیاد بازیکنان مانع از کسب پیروزی ما در این دیدار نشد، هفته گذشته پس از دیدار با ثامن مشهد، دو روز را در فرودگاه گذرانده بودیم و تمرین منظمی هم در این هفته برای انجام این دیدار نداشتیم.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان خاطر نشان کرد: این بازی با تمام حواشی که داشت به پایان رسید و خدا را شکر می‌کنیم که با کسب پیروزی همراه بود و از این لحظه به بعد در اندیشه بازی‌های آینده خود هستیم.

انتهای پیام/72013/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول