اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه:

340 بی‌سواد در شهرستان سلطانیه وجود دارد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه گفت: 339 بی‌سواد در این شهرستان وجود دارد.

340 بی‌سواد در شهرستان سلطانیه وجود دارد

علیرضا ربیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 4 هزار و 600 دانش‌آموز در حال تحصیل در مدارس شهرستان سلطانیه هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه از وجود 82 مدرسه در شهرستان سلطانیه خبر داد و اضافه کرد: دانش‌آموزان سلطانیه‌ای در سه مقطع ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه در حال تحصیل هستند.

این مسئول از وجود یک مدرسه استثنایی در این شهرستان یاد کرد و ابراز داشت: هفت دانش‌آموز استثنایی در این مدرسه در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه چهار مدرسه شبانه‌روزی در این شهرستان به فعالیت مشغول هستند، اعلام کرد: این مدارس در مقاطع تحصیلی دوره اول و دوم دبیرستان به تحصیل اشتغال دارند.

ربیعی با بیان اینکه این مدارس ویژه دانش‌آموزان روستایی است، تصریح کرد: این مدارس برای دانش‌آموزانی که در روستاهای خود فاقد مدارس هستند در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سلطانیه با اشاره به وجود 339 بی‌سواد در شهرستان سلطانیه بیان داشت: این آمار در سرشماری سال 1390 در بین افراد 10 تا 49 سال بوده است.

این مسئول از حضور 95 نوآموز در این شهرستان یاد کرد و گفت: این افراد به صورت نفر به نفر در حال آموزش هستند.

وی با اشاره به اینکه برای آموزش به بی‌سوادان شهرستان تلاش‌های فراوانی شده است، متذکر شد: آموزش و پرورش این شهرستان برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در شهرستان سلطانیه برنامه ویژه‌ای در نظر دارد.

انتهای پیام/73009ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول