اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازارچه فناوری دانش‌آموزان در بردخون راه‌اندازی شد

بازارچه و نمایشگاه کار و فناوری در مدرسه نجات‌اللهی بردخون راه‌اندازی شد.

بازارچه فناوری دانش‌آموزان در بردخون راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون صبح امروز در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه شامل محصولاتی از دست ساخته‌های دانش‌آموزان و تلفیقی از هنر و استعداد دیروز و امروز مردم فداکار این دیار است که موجب بیدار شدن استعدادها و توانایی‌های خاموش فکری و ذهنی دانش‌آموزان و موجب آشنایی عمومی با هنر و خلاقیت فراموش شده انسان‌های خوش فکر می‌شود.

فرشاد مهرآوران افزود: یکی از اهداف مهم درس کار و فناوری مطابقت دادن یافته‌های علمی دانش‌آموزان با فنون جدید و افزایش توانایی فکری آنان در ابعاد شغلی و کار اقتصادی است که اینگونه نمایشگاه‌ها و بازارچه‌ها زمینه‌ای برای شناخت استعدادهای دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی برای آینده می‌شود.

وی اضافه کرد: بازدید دانش‌آموزان و علاقمندان و هنردوستان به ویژه اولیا از این بازارچه موجب دلگرمی و تقویت انگیزه در دانش‌آموزان و ادامه این ابتکارات در منطقه خواهد شد.

مسئول این نمایشگاه نیز گفت: در این بازارچه دانش‌آموزان محصولات تولیدی و دست ساخت‌های خود را به صورت گروهی و انفرادی در قالب پروژه‌های خاص، برای هم‌اندیشی در دید سایر دانش‌آموزان و اولیاء قرار داده‌اند.

علی عدالت‌خواه افزود: این بازارچه یکی از محیط‌های مناسب در ایجاد انگیزه و به دست آوردن تجارب عملی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی برای آینده و قدرت بازگرداندن هزینه‌های مصرف شده است و فرصتی مناسب برای شناخت استعدادها و توانایی‌های نهفته دانش‌آموزان و بالفعل درآوردن آنها است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه نمونه‌ای کوچک از توانایی و استعدادهای سرشار مردم این منطقه است که اگر به خوبی حمایت شود منشأ خدمات و اثرات بسیار سازنده‌ای خواهد بود.

این نمایشگاه شامل بیش از 600 دست ساخته و ابتکارات دانش‌آموزان از وسایل مختلف دور ریختنی، چوب، پلاستیک، پارچه، کاغذ و کارتن است و نمونه‌هایی از آثار طرح همگام با قرآن نیز در این نمایشگاه عرضه شده و تا پایان دهه مبارک فجر برای بازدید عمومی ادامه دارد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول