اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان در بردخون افتتاح شد

نمایشگاهی از آثار دست‌ساخته‌ دانش‌آموزان در مدرسه نرجس بردخون به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان در بردخون افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون عصر امروز در این آیین اظهار داشت: دهه فجر آغاز طلوع اسلام در کشور اسلامی ایران و زمان رهایی از بند مستکبران و ظالمان تاریخ است که برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند و آیندگان به جایگاه مهم آن پی خواهند برد و بر مردان و زنان انقلابی درود می‌فرستند.

بهرام حسینی‌پناه افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان از اقشار  پرتلاش و فعال دوران انقلاب بوده‌اند و در این راه جانفشانی بسیار کرده‌اند و خون‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی ریخته شده است.

وی اضافه کرد: در ایام دهه مبارک فجر مدارس شاهد برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع خواهند بود و ضمن گرامیداشت روزهای حماسه و خون، تلاش می‌شود دانش‌آموزان با چگونگی برپایی انقلاب آشنا کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان شامل آثار و کاردستی‌های دانش‌آموزان مدرسه دخترانه نرجس است که حاصل تلاش آنان در زمینه‌های مختلف درسی، پرورشی، ابتکارات و نوآوری‌ها پیرامون وقایع انقلاب، موقعیت منطقه، پژوهش‌های دانش‌آموزان است و با همکاری و مشارکت دبیران مدرسه آماده شده است.

حیدر مغدانی با تقدیر از تلاش و فعالیت مدیر، دانش‌آموزان و دبیران افزود: نمایشگاه دست‌ساخته‌ها و آثار دانش‌آموزان که بیش از 500 قطعه است تا 22 بهمن برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

انتهای پیام/66003/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول