اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

راهپیمایی 22 بهمن قدرت نرم ما را نشان می‌دهد

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با حضور گسترده مردم نمود و نشانی از قدرت نرم ما خواهد بود.

راهپیمایی 22 بهمن قدرت نرم ما را نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس‌آباد اظهار داشت: هرچند دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بیش از سی و چهار سال است که علیه این نظام و ملت ایران توطئه به راه می اندازند اما همه ساله مردم ما در 22 بهمن و میدان حضور واقعی همه آنها را نقش بر آب می‌کند.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به حساسیت مسائل منطقه، خاورمیانه و مذاکرات هسته‌ای و یاوه‌گوی‌های آمریکایی‌ها این حضور دشمن‌شکن می‌تواند نقطه پیوند مردم با نظام باشد و بدخواهان نظام را ناامید و خسته‌تر از همیشه کند.

امام جمعه پارس‌آباد تصریح کرد: هرچند غربی‌ها مدعی هستند که مردم ایران خسته و ناامید از مشکلات اقتصادی در صحنه راهپیمایی حاضر نمی‌شوند اما آنها باز هم راه را به خطا رفتند و عزم راسخ ملت ایران را در دفاع از انقلاب نمی‌شناسند.

علوی افزود: غربی‌ها خیال می‌کنند که این ملت با تهدید 35 ساله و تحریم‌های شدید به نقطه ناامیدی و خستگی رسیده است در حالی که آگاه نیست مردم ما و فرزندان این مرز و بوم عاشورایی هستند و ظلم ستیز.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ...  خاطر‌نشان کرد: با اهمیت‌ترین این دستاوردها، دستاورد فرهنگی است که در آن نه تنها اقتدار ما مورد توجه قرار گرفته بلکه شاخ استکبار شکسته شده و آنها در حرکت مذبوحانه خود شکست خورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه پارس‌آباد در پایان سخنان خود اذعان داشت: این خستگی از این جا مشهود است که دچار داستان‌سرایی و برخی حرکات خیالی شدند و نمی‌خواهند باور کنند که انقلاب اسلامی ایران در اوج عزت و شکوه است.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول