اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیواندره:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سرنوشت‌ساز است

امام جمعه دیواندره با اشاره به تهدیدات و هجمه‌های دشمنان گفت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن الزامی و سرنوشت‌ساز است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سرنوشت‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیواندره، ماموستا عبدالحمید حسنی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیواندره، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در احیای دین اسلام و ارزش‌های پایمال شده آن بود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب در بهمن ماه سال 57 اسلام محمدی را بار دیگر احیا کرد، گفت: ارزش‌های این دین الهی با گذشت بیش از یک‌هزار و 400 سال در سال 57 بار دیگر احیا و دین اسلام به بطن جامعه بازگشت.

امام جمعه دیواندره از دهه فجر به عنوان بستری مناسب در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب نام برد و اظهار کرد: دهه فجر ظرفیتی ارزشمند برای تبیین فلسفه انقلاب و بیان جایگاه ولایت به عنوان رکن اساسی این انقلاب است.

ماموستا حسنی از انقلاب اسلامی به الگوی عدالتخواهی و بیداری ملت‌های جهان نام برد و افزود: بیداری و استکبارستیزی امروز اسلام‌خواهان و آزادی‌خواهان جهان از برکت انقلاب ایران است.

وی با اشاره به خفقان قبل از انقلاب در کشور گفت: قبل از پیروزی انقلاب حکومت ظالمانه شاه اجازه ورود مردم به عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را نمی‌داد.

امام جمعه دیواندره تصریح کرد: استکبار از ترس بیداری ملت مانع از رشد و ارتقاء سطح علمی آنان می‌شد و از هر بهانه‌ای برای سرکوبی مردم استفاده می‌کرد.

ماموستا حسنی با بیان اینکه انقلاب زمینه حضور اقشار جامعه را در عرصه‌های مختلف فراهم کرد، گفت: افزایش آمار باسوادی و حضور زنان به عنوان قشر مهی از جامعه از دیگر توفیقات و تاثیرات پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بود.

به گفته وی‌، ملت بصیر ایران اسلامی در طول این سال‌ها با حضور سرنوشت‌ساز خود در عرصه‌های مختلف ثابت کردند هرجا حرکت بر مبنای جامعه و مردم باشد پیروزی حتمی است.

امام جمعه دیواندره در بخش دیگری از سخنانش وحدت را مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان دانست و گفت: حفظ وحدت اسلامی و حرکت بر اساس دستورات رهبری ضامن پیروزی و ثبات انقلاب در برابر دشمنان است.

ماموستا حسنی تصریح کرد: ملت ایران با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب همچنان در صحنه هستند و در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام از هیچ ایثار و گذشتی فروگذار نخواهند بود.

وی با بیان اینکه ملت و انقلاب ایران اسلامی تنها کشوری است که در برابر هیچ ظالمی سر تعظیم فرود نمی‌آورد، افزود: ایران در حمایت از کشورهای مظلوم نیز از هیچ دشمنی واهمه نداشت و همواره پشتیبانی خود را از آنان در عمل ثابت کرده است.

به گفته وی، مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان دیواندره نیز در طول این سال‌ها با حضور سرنوشت‌ساز خود در عرصه‌های مختلف ثابت کرده‌اند همواره مدافع نظام و در رکاب رهبری حرکت می‌کنند.

امام جمعه دیواندره در پایان ضمن تاکید بر حضور مردم دیواندره همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال نیز با حضور چشمگیر خود اقتدار و عظمت این کشور را به جهانیان ثابت خواهند کرد چراکه حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی الزامی و سرنوشت‌ساز است.

انتهای پیام/79002/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول