اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت امام جمعه سبزوار برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

امام جمعه سبزوار خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان کسانی است که قصد چنگ‌اندازی و تبلیغات سوء علیه مردم و نظام اسلامی را دارند.

دعوت امام جمعه سبزوار برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت‌الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سبزوار با بیان اینکه ما بر سر مصالح و منافع ملی کشورمان با هیچ کس معامله نمی‌کنیم، اظهار داشت: اگر کشوری قصد دست‌اندازی به منافع ملی ما به هر نحوی را داشته باشد ملت ایران قاطعانه با او برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: انقلاب ما همچنان ادامه دارد و ما در راه توسعه و پیشرفت کشور از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره وحدت ملت ایران و رهبری امام راحل است، تاکید کرد: هدف انقلاب اسلامی ایران عزت و سربلندی جهان اسلام و پیروزی ستم‌دیدگان در برابر ستمگران است و اتحاد ملت ایران رمز بقای این انقلاب است.

خطیب جمعه سبزوار تصریح کرد: این هدف بزرگ در طول تاریخ بشر بی‌نظیر است و به خاطر همین هدف است که کشورهای غربی در برابر ما ایستاده‌اند و هربار توطئه‌ای را به وجود می‌آورند که به لطف خداوند حرکات آن‌ها همیشه با شکست مواجه می‌شود.

خطیب جمعه سبزوار با بیان اینکه آمریکا این ادعا را دارد که ملت ایران منافع‌اش را در منطقه به خطر انداخته، خاطرنشان کرد: ما دست دزدی‌ها، دخالت‌ها و استعمار این کشور شیطان‌صفت را در جهان بریده‌ایم و در برابر آن ایستاده‌ایم.

ابراهیمی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در ارتباط با تاریخ انقلاب بیشتر دقت کنند و آن را مورد توجه قرار دهند اضافه کرد: در طول تاریخ نهضت‌های اسلامی و غیراسلامی، نظامی مانند این نظام وجود نداشته و رهبری مانند حضرت امام(ره) در صدر آن نبوده است.

وی ادامه داد: حضرت امام(ره) مراتب بالای سیر و سلوک الهی را طی کرده بودند و با بینش بالا و آینده‌‌نگری که داشتند همواره به مسائل مختلف کشور دقت می‌کردند و این دقت بالای ایشان از وصیت‌نامه‌ای که برای ملت ایران به یادگار گذاشته‌اند، مشهود است.

امام جمعه سبزوار با اشاره به نقش نیروی هوایی در تحولات انقلاب اسلامی گفت: منشأ حرکت‌های انقلابی در ارتش، نیروی هوایی و کارکنان آن بودند.

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه نیروی هوایی از انقلابی‌ترین نیروها در نیروهای مسلح کشور است، یادآورشد: این نیروی مقدس در تمام دوران پیروزی انقلاب مانند بازویی پرتوان در کنار نیروهای مردمی قرار گرفته بود و در دوران دفاع مقدس نیز سنگر مقاومت در برابر دشمن را با حمله‌های برق آسا تقویت کرد.

وی با یادآوری خاطرات انقلاب اسلامی و شکست حکومت نظامی در 21 بهمن ماه و پیروزی انقلاب در 22 بهمن اظهار کرد: نهال این انقلاب با خون شهدای بسیاری آبیاری شده و بر ما واجب است که در راه حفظ آن تا رساندن پرچم این انقلاب به دست امام زمان(عج) تلاش کنیم.

وی خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و اظهار داشت: این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان کسانی است که قصد چنگ‌اندازی و تبلیغات سوء بر علیه مردم و نظام اسلامی را دارند.

انتهای پیام/2202/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول