اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

گزینه‌های آمریکا فقط به درد روی میز می‌خورد

امام جمعه دماوند گفت: اگر آمریکا می‌گوید هیچ گزینه‌ای از روی میز حذف نشده است؛ ما نیز می‌گوییم گزینه‌های شما فقط به درد روی میز می‌خورد.

گزینه‌های آمریکا فقط به درد روی میز می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع دماوند بیان کرد: چنانچه آمریکا قصد دست‌اندازی به کشور ایران را داشته باشد، ملت ایران دستشان را قطع می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب سبب تسریع در ظهور امام زمان (عج) است، افزود: هر اقدامی که در ایران، خاورمیانه و جهان توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود، گامی در راستای تحقق ظهور بقیه‌الله الاعظم (عج) است.

حاکمیت جمهوری اسلامی الهی است

امام جمعه دماوند، حاکمیت جمهوری اسلامی را الهی خواند و اظهار کرد: امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه سیاسی خود، این حاکمیت را از سوی خدا و حاکمیتی الهی خوانده و آن را عطیه‌ای الهی معرفی کرده‌اند که در دست ما امانت است.

علاءالدینی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز حکومت اسلامی ایران را آرزوی یک هزار ساله اولیاءالله و مؤمنان و انبیا می‌دانند که این آرزوی دیرینه در ایران محقق شده است.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه برای تحقق این آرزوی هزار ساله تلاش‌های زیادی شده است، گفت: این حاکمیت با این رنگ و لعاب، همراهی، تلاش و کوشش و عظمت و قدرت، برای مسئولان نظام ایجاد مسئولیت بیشتری می‌کند، چراکه آنها باید پاسخگوی تلاش‏‌ها و خون‌هایی باشند که در این راه ریخته شده است.

انتهای پیام/2568/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول