اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاونت آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان:

اقوام کرد مخالف اقدامات مجرمانه هستند/امنیت کردستان مردمی است

جانشین معاونت آگاهی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: قوم کرد همواره در طول تاریخ نشان داده‌اند که با جرم و جنایت و اقدامات مجرمانه مخالف هستند.

اقوام کرد مخالف اقدامات مجرمانه هستند/امنیت کردستان مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، عبدالله فاتحی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه مریوان اظهار داشت: مخالفت ملت کرد با جرم و جنایت برای داشتن فرهنگ اصیل و نوع تفکر آنهاست که همواره انسان‌هایی نوع‌دوست و مهربان بوده‌اند و این امر را با اخلاق حسنه و رفتار خود نشان داده‌اند.

فاتحی با اشاره به امنیت موجود در استان کردستان عنوان کرد: ایجاد امنیت پایدار امری جمعی است که تمامی آحاد مردم باید در به وجود آمدن آن نقش داشته باشند و این بدون همکاری مردم امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: امروزه استان کردستان به ویژه شهرستان مریوان با داشتن مردمانی مؤمن و شهیدپرور یکی از امن‌ترین مناطق در تمامی ایران اسلامی است و این امر مهم در نتیجه رفتار و اخلاق حسنه مردم به وجود آمده است و تلاش و کوشش نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران در ایجاد آن و هم در حفظ این امنیت مؤثر بوده است.

فاتحی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی امروزه از نیروهای کاملاً مردمی و دردآشنا هستند و همین امر موجب ایجاد وحدت عمیقی بین این نیروها با مردم شده است که امید می‌رود با همکاری بیش از پیش بتوان امنیت موجود را حفظ نموده و در گسترش آن نیز اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی از معتادان برای خرید مواد مصرفی خود گاهاً اقدامات غیرقانونی را انجام می‌دهند اظهار داشت: فرد معتاد برای به دست آوردن مواد مصرفی گاهاً دست به دزدی می‌زنند که مردم باید کاملاً هوشیارانه با این امر برخورد نمایند و نکات ایمنی را در این بحث جدی بگیرند.

انتهای پیام/79017/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول