اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز:

مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند/ محدودیت‌های ترافیکی امروز در البرز اعلام شد

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به شرایط جوی جاده‌ها و محورهای برون‌شهری از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند/ محدودیت‌های ترافیکی امروز در البرز اعلام شد

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: طی روزهای اخیر بارش برف و باران در سراسر کشور گزارش شده و شرایط به صورتی است که بسیاری از محورها به ویژه جاده‌ها کوهستانی و برف‌گیر هستند و شرایط جوی سختی دارند.

وی ادامه داد: این وضعیت برای محورهای برون‌شهری استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی و کوهستانی که دارند از جمله جاده کرج چالوس صادق است و شاهد بارش برف سنگینی طی روزهای اخیر در این محورها بودیم.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای روان‌سازی ترافیک در جاده‌های استان البرز گفت: با وجود بارش‌های سنگین برف، ماموران پلیس راه تمام تلاش خود را برای روان‌سازی ترافیک در این محورها انجام داده و هم‌اکنون در حالت آماده‌باش کامل هستند.

اکبری گفت: با توجه به وضعیت و شرایط جوی جاده‌ها و بارش‌های سنگین برف از مردم می‌خواهیم که از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت ضرورت، خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و گرمایشی از جمله زنجیر چرخ مجهز کنند.

محدودیت‌های ترافیکی امروز در البرز اعلام شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعمال محدودیت‌هایی برای تردد خودروها اظهار کرد: امروز نیز محدودیت‌هایی را به طور موقت و ساعتی در جاده کرج چالوس با هدف روان‌سازی ترافیک اعمال خواهیم کرد.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از ساعت 17:30 امروز جمعه هجدهم بهمن تا ساعت 23 همین روز، تردد خودروها از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه است.

اکبری افزود: بر این اساس از ساعت 14:30 امروز تا ساعت 23 ماموران پلیس راه از حرکت خودروها از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد در جاده چالوس جلوگیری می‌کنند.

وی در پایان اعلام کرد: همچنین طبق روال هفته‌های گذشته در این مدت تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها در محور کرج چالوس به طور کامل ممنوع است ضمن اینکه ماموران پلیس از تردد موتورسیلکت‌ها نیز در این محور طی ساعات اعلام شده جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام/2302/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول