اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر

همایش پیاده‌روی خانوادگی در تفرش برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان تفرش برگزار شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در تفرش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، پیش از ظهر امروز و به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر همایش پیاده روی خانوادگی که با استقبال و حضور گسترده مردم شهرستان تفرش همراه بود از چهارراه مدرس آغاز و تا روستای کوهین ادامه داشت.

در این همایش خانواده‌ها با کودکان خود در فضایی شاد و سلامت به پیاده‌روی و ورزش پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش در حاشیه این همایش به خبرنگار فارس گفت: این حرکت عمومی مردم با رویکرد ترویج فرهنگ سلامت و نشاط در جامعه و همچنین گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شده است.

نایب‌علی اکبری تصریح کرد: دهه مبارک فجر یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانانی است که با تمام وجود این انقلاب را به ثمر رسانده و از آن حراست کردند.

وی در ادامه افزود: ورزش مهمترین ابزار برای تقویت و افزایش قوای جسمانی و بهترین تغذیه برای روح انسان است و می‌تواند در ایجاد جامعه‌ای سالم و با نشاط نقش مهمی را ایفا کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش برگزاری پیاده‌روی‌های عمومی را مهمترین عامل اشاعه سلامت در جامعه و ایجاد روح همبستگی دانست و اظهار داشت: حضور خانواده‌ها در پیاده روی‌های خانوادگی باعث تقویت بنیان خانواده و تقویت فرهنگ در کنار هم بودن می‌شود.

در پایان این آئین از شرکت کنندگان به قید قرعه تقدیر شد.

همچنین شرکت‌کنندگان با حضور بر مزار شهدای تفرش مزار این عزیزان والا مقام را عطر افشانی و غبارروبی کردند و یاد و خاطرشان را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا تجدید عهد و میثاق کردند.

انتهای پیام/87012/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول