اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس اداره بهزیستی تهران:

اگر خودمان را باور داشتیم غلبه بر ماهان تندیس دور از دسترس نبود

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس اداره بهزیستی تهران گفت: اگر کمی خودمان را باور داشتیم غلبه بر ماهان تندیس قم در بازی مرحله سوم جام حذفی فوتسال کشور دور از دسترس نبود.

اگر خودمان را باور داشتیم غلبه بر ماهان تندیس دور از دسترس نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، وحید نعمت‌اللهی دوشنبه شب بعد از پایان بازی تیمش با ماهان تندیس قم در چارچوب دیداری از مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور که به شکست تیم پرسپولیس بهزیستی تهران انجامید، اظهار کرد: بچه‌های ما امسال زحمات زیادی در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور کشیده‌اند و آمادگی آنها ناشی از تحمل ماه‌ها تمرینات سخت و طاقت‌فرسا است.

وی ادامه داد: ما با آمادگی کامل برای مصاف با ماهان تندیس قم به میدان آمده بودیم و حتی امید داشتیم که این بازی را ببریم چون تیم ماهان تندیس قم را خوب می‌شناختم، واقعیت این است که من سال‌های زیادی است که فوتسال قم را می‌شناسم و به عنوان یک استان فوتسال‌خیز به قم همواره احترام می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس اداره بهزیستی تهران افزود: ما در این بازی شروع خوبی نداشتیم زیرا بازیکنان ما تحت تاثیر تیم ماهان تندیس که یک تیم لیگ برتری محسوب می‌شود، قرار گرفتند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد و کمی خودشان را باور می‌کردند توانایی بردن این بازی را داشتیم.

وی یادآور شد: ما نیمه اول خودمان را باور نکردیم و به راحتی به ماهان تندیس اجازه دادیم که سه بار متوالی به سادگی دروازه ما را باز کند، ولی در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم بهتر بازی کردیم و اگر بدشانس نبودیم به گل‌های بیشتری هم می‌رسیدیم.

نعمت‌اللهی اضافه کرد: ما بازیکنانی در تیم پرسپولیس اداره بهزیستی تهران داریم که رده سنی چهار نفر آنها 17 و 18 سال است زیرا بسیاری از آنها شاگردان حسین شمس در تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی در مسابقات جهانی و آسیایی بوده‌اند و آینده درخشانی دارند.

وی ادامه داد: در مجموع بازی خوبی بود و به نظرم تیم ماهان تندیس قم از تجربه بالای بازیکنان خود به خوبی بهره برد و تیم جوان پرسپولیس بهزیستی تهران را شکست داد، این پیروزی را به آنها تبریک می‌گوییم؛ ما هم تمام توان و حواس خود را به بازی‌های باقی مانده از مسابقات لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور معطوف می‌کنیم تا به لیگ برتر فوتسال راه یابیم.

تیم فوتسال پرسپولیس اداره بهزیستی تهران در دومین مسابقه خود از نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر ماهان تندیس قم با حساب 4 بر 2 باخت و از گردونه این رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول