اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین دوره مسابقات جام‌ حذفی فوتسال

ماهان تندیس قم به مصاف نماینده کرمانشاه می‌رود

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مرحله چهارم رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیمی از استان کرمانشاه می‌رود.

ماهان تندیس قم به مصاف نماینده کرمانشاه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که از امسال نخستین‌بار رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات تیم فوتسال ماهان تندیس قم است که در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌رود.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم از مرحله سوم به عنوان یک تیم لیگ برتری وارد این بازی‌ها شد و براساس برنامه کمیته فوتسال، در نخستین بازی خود از مسابقات جام حذفی فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور برابر تیم پرسپولیس بهزیستی تهران به برتری رسید.

تیم‌های فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران و ماهان تندیس قم از مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور که از امسال و برای نخستین‌بار برگزار می‌شود در چهاردهمین روز بهمن‌ماه در قم به مصاف یکدیگر رفتند.

میزبان این بازی سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بود و طی آن چیزی نزدیک به یک‌هزار تماشاگر علاقه‌مند به فوتسال نیز از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند تا مصاف فوتسالیست‌های قمی در مقابل پرسپولیس را شاهد باشند.

این بازی در حالی برگزار شد که میزبان آن پرسپولیس بهزیستی تهران بود چون پرسپولیسی‌ها طبق قرعه‌کشی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال میزبان این دیدار بودند اما به درخواست خودشان حاضر شدند در قم برابر تیم ماهان تندیس قم بازی کنند.

فوتسالیست‌های تیم لیگ برتری ماهان تندیس قم در این بازی که در حضور تماشاگران قمی برگزار شد همان نفراتی بودند که در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز حضور دارند و در نهایت نیز توانستند تیم پرسپولیس بهزیستی تهران را با حساب 4 بر 2 شکست داده و به نخستین پیروزی خود در جام حذفی فوتسال دست یابند.

به غیر از مسابقه تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و پرسپولیس بهزیستی تهران، قرار بود چند مسابقه در دیگر شهرهای کشورمان به انجام برسد اما در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی فوتسال 6 تیم لیگ برتری انصراف دادند.

به غیر از تیم فوتسال ماهان تندیس قم تیم‌های فرش آرای مشهد، دبیری تبریز، شاهین کرمانشاه، نظام مهندسی کرمانشاه، مقاومت ایلام، میثاق تهران، برنا خوزستان، پاس قوامین، علیصدر همدان، تاسیسات دریایی تهران، صنایع گیتی پسند اصفهان، کوهدشت لرستان و شاهین لردگان نیز به دلیل انصراف تیم‌های مقابل خود به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مرحله چهارم رقابت‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور باید به مصاف یکی از دو نماینده کرمانشاه برود و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای حریف خود باشد.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول