اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

مردم پلیس را از خود می‌دانند

فرمانده انتظامی استان قم با مقایسه پلیس قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: اکنون وضع متفاوت شده و مردم پلیس را از خود می‌دانند.

مردم پلیس را از خود می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در جمع مسئولان کلانتری یزدانشهر قم طی سخنانی ضمن اظهار قدردانی از این افراد گفت: اگر با عقیده خودمان در مقابل دشمن بایستیم و اجازه ندهیم که جامعه به بیراهه برود یک نوع مجاهدت و جهاد ایدئولوژی و فکری است.

وی افزود: اگر بتوانیم از سرمایه‌ای که خداوند به ما داده در راه دین اسلام، امنیت و خدمت به مردم بهره‌گیری کنیم یک نوع جهاد محسوب می‌شود، یعنی جهاد با جان، فکر و سرمایه امکان‌پذیر است و خداوند این ظرفیت را برای بندگان خودش قرار داده که بتوانند در بخش‌های مختلف به دین کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه این فرصت برای همگان ایجاد نمی‌شود، تاکید کرد: افراد خیر در دنیا روسفید و در آخرت رستگار خواهند بود، این افراد با دنیا آخرتشان را آباد کرده‌اند.

وی با اشاره به کمک مردم به رزمنده‌ها در جنگ هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: دولت قدرت کمک به جبهه‌ها را داشت اما مردم کمک به رزمنده‌ها را وظیفه خود می‌دانستند و امروز نیز با وجود توانمندی نیروی انتظامی برای زیباسازی و تجهیز کلانتری‌ها مردم و افراد خیر که خواهان امنیتی پایدار هستند وظیفه خود می‌دانند تا به این امر اقدام کنند.

مجتبایی در ادامه با مقایسه پلیس قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: اکنون وضع متفاوت شده و مردم پلیس را از خودشان می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مردم روستاها در دهه اول انقلاب اسلامی کمک می‌کردند تا برخی از نیاز شهرها تامین شود، عنوان کرد: مردمی بودن نظام اسلامی چه در زمان انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی و چه اکنون، یک ماهیت جدانشدنی است.

مجتبایی در پایان خاطرنشان کرد: هرچقدر کلانتری‌ها آباد باشد روح خدمتگزاری فراهم شده و حرمت مردم و حقوق شهروندی حفظ و نتیجه آن ایجاد امنیت به بهترین شکل ممکن خواهد بود.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول