اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان خبر داد

برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد محترقه در گیلان

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد محترقه در این استان خبر داد.

برخورد پلیس با قاچاقچیان مواد محترقه در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد مهرگان عصر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اثر مخرب و جبران ناپذیر استفاده از مواد محترقه اظهار کرد: بسیاری از توان نیروی انتظامی صرف کنترل و رسیدگی به عوارض ناشی از برخورد با قاچاقچیان مواد محترقه می‌شود.

وی از برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد محترقه در گیلان خبر داد و افزود: قاچاقچیان با انبار کردن مواد محترقه و عرضه آن به بازار زمینه ایجاد ناامنی در جامعه را فراهم می‌کنند.

مهرگان با بیان اینکه پلیس از ورود مواد محترقه به داخل استان جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: مسیرهای انتقال و عرضه مواد محترقه در گیلان شناسایی شده و انبارهای نگه‌داری این مواد پلمپ می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان بر برخورد قاطع نیروهای انتظامی با قاچاقچیان مواد محترقه تاکید کرد و گفت: مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار توزیع مواد محترقه دست‌ساز کنترل می‌شوند.

وی آگاهی‌بخشی خانواده‌ها از خطر زیانبار انفجار مواد محترقه را مهم‌ترین راه مبارزه با این پدیده زشت خواند و بیان کرد: قانون مجازات اسلامی مجازات واردکنندگان، توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان اقلام انفجاری، آتش‌زا و مواد محترقه غیر استاندارد را مشخص کرده و متهمان به شش تا دو سال حبس و جزای نقدی محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/84001/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول