اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب /105

حضور پرشور مردم نوشهر در جشن بزرگ سرافرازی

به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه دهه بزرگ سرافرازی با مشارکت حوزه هنری غرب مازندران و اداره ارشاد نوشهر برگزار شد و این برنامه از روز شنبه به مدت هفت روز مجددا آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.

حضور پرشور مردم نوشهر در جشن بزرگ سرافرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر پیش از ظهر امروز ویژه برنامه دهه بزرگ سرافرازی با مشارکت حوزه هنری غرب مازندران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری نوشهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور پرشور و کم‌نظیر مردم ولایت‌مدار نوشهر پس از چند روز سرد و برفی برگزار شد سرپرست اداره فرهنگ ارشاد اسلامی نوشهر گفت: حضور مردم فرهنگ‌دوست نوشهر در جشن دهه بزرگ سرافرازی، آن هم در این فضای برفی و یخبندان نشان‌گر رفتار فرهنگی است.

بابک شمس‌ناتری افزود: با هر کاری که به بهتر شدن و زیباتر شدن فضای فرهنگی و هنری کمک کند آمادگی همراهی را داریم.

وی از تشکیل شورای راهبردی تخصصی موسیقی نوشهر خبر داد و اظهار داشت: نوشهر در زمینه موسیقی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار خوبی برخوردار است و وجود چند آموزشگاه موسیقی و موسسات فرهنگی و هنری دارای مجوز تدریس موسیقی نشان‌دهنده این است که مردم می‌توانند در حوزه آموزش به صورت تخصصی و حرفه‌ای داشته حضور باشند.

این مسئول یادآور شد: به‌زودی با کمک اصحاب اندیشه در حوزه موسیقی بیشتر کار خواهیم کرد تا با دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران شورای راهبردی تخصصی موسیقی نوشهر تشکیل شود.

مسئول اجرایی جشن بزرگ دهه فجر در نوشهر نیز با قدردانی از حمایت‌های مسئول حوزه هنری غرب مازندران و سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش ما بر تداوم این‌گونه برنامه‌ها است و مطمئنا این برنامه‌های فرهنگی، روح زندگی و شادابی در کالبد هنر متعهد نوشهر را افزایش می‌دهد.

محمدمهدی موسوی بیان کرد: برنامه‌های دیگری از جمله آیین مهرورزی و نیز ویژه برنامه کرامت زن از دیگر برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

مسئول حوزه هنری غرب مازندران نیز با اشاره به برف سنگین در غرب مازندران گفت: از حضور استاندار مازندران در شرایط بحران برف در غرب مازندران و نیز حضور مسئولان و مردم نوشهر در این ویژه برنامه دهه بزرگ سرافرازی تشکر می‌کنیم که سبب دلگرمی مردم شده است.

رستم کیاکجوری افزود: این برنامه از روز شنبه به مدت هفت روز مجددا آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/86019/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول