اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تنکابن:

تنکابن همچنان منتظر کمک‌های امدادی است

شهردار تنکابن با تأکید بر اینکه حجم خسارات وارده به ابنیه‌ها و اماکن سطح شهر بسیار زیاد است، گفت: تنکابن همچنان نیازمند کمک و تجهیزات امدادی است.

تنکابن همچنان منتظر کمک‌های امدادی است

 عقیل عشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به این شهرستان و مشکلات ناشی از بحران سفید در تنکابن اظهار داشت: با پاکسازی مسیر اصلی شهر، تمامی برف‌ها در پیاده‌روها دپو شده ‌است.

وی با اشاره به اینکه این مسئله تردد از خیابان‌های اصلی را برای مردم مشکل می‌کند، از مردم خواست در صورت امکان در پاکسازی درب منازل خود به شهرداری کمک کنند.

عشوری گفت: از ابتدایی‌ترین دقایق بروز بحران تمامی نیروهای شهرداری اعم از کارکنان، نیروهای خدماتی و اعضای شورای اسلامی وارد عرصه شدند و با ستاد بحران برای امداد و کمک به مردم مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به ارسال کمک‌ها از شهرداری‌های معین مازندران خاطرنشان کرد: از شهرداری تهران آب معدنی و ماشین‌آلاتی مانند لودر و برف‌روب به منطقه اعزام شده است.

شهردار تنکابن با اشاره به اینکه عمده‌ترین نیازهای ما در شهر ماشین‌آلات است، گفت: در حال حاضر برای تسریع در کمک‌رسانی، شهر به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده و نیروهای شهرداری با ستاد معین این شهر در قسمت غربی شهر و نیروهای لجستیکی سپاه کربلای مازندران نیز در شرق شهر در حال انجام عملیات و پاکسازی شهر هستند.

وی با اعلام اینکه وضعیت فوق‌العاده در شهر تنکابن کماکان ادامه دارد، گفت: با توجه به پایداری شرایط جوی بعد از سنگینی بارش برف، آب شدن آنها نیز در کنار خرابی‌های موجود به خودی خود یک تهدید محسوب می‌شود که سعی می‌کنیم با توجه به شرایط و امکانات برای این معضل چاره‌اندیشی کنیم.

انتهای پیام/86020/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول