اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان نور تاکید کرد

تسریع در روند رسیدگی به آسیب‌دیدگان برف در غرب مازندران

امام جمعه شهرستان نور بر تسریع در روند رسیدگی به آسیب‌دیدگان از برف مردم غرب مازندران تاکید کرد و گفت: از مهم‌ترین مسائل پس از بحران رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان است.

تسریع در روند رسیدگی به آسیب‌دیدگان برف در غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نور که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: تدبیر و آینده‌نگری اصول اولیه پیشگیری و مقابله با بحران است.

وی بیان داشت: عدم آمادگی و  تدبیر لازم در بحران اخیر مردم و مسئولان استان و شهرستان را به شدت غافلگیر کرد.

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: عدم آمادگی و غافلگیری قبل از دو دهه گذشته  قابل قبول بود، اما امروز با پیشرفت تکنولوژی و امکانات هواشناسی، این اتفاق پسندیده نیست.

باقرزاده افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی باید آمادگی لازم قبل از بحران وجود داشته باشد و از اصل پیشگیری استفاده کرد و امکانات مورد نیاز فراهم آورد تا با آمادگی کامل به مقابله با بحران رفت و اگر امکانات و آمادگی وجود داشته باشد نزول رحمت الهی ما را دچار بحران نمی‌کند.

امام جمعه شهرستان نور افزود: یکی از مسایل مهم پس از بحران رسیدگی به وضع آسیب‌دیدگان و تامین اعتبارات لازم است.

وی با اظهار امیدواری از پیگیری موضوع و جبران خسارات وارده در دولت تدبیر و امید بیان داشت: از این دولت انتظار می‌رود با جدیت و مساعدت خسارات را پیگیری و جبران کنند.

باقرزاده در پایان از متانت، صبر و حوصله مردم قدردانی کرد و این صبر را بی‌نظیر دانست و گفت: در بسیاری از کشورها در صورت بروز چنین بحرانی شاهد اعتراضات شدید مردمی هستیم و باید از اقدامات مسئولان برای تسریع در وصل برق و آب آشامیدنی مردم تقدیر شود.

انتهای پیام/86023/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول