اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/256

میهمانی لاله‌ها در شهرستان ورامین برگزار شد

همزمان با 17 بهمن‌ماه و ششمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت مراسم میهمانی لاله‌ها در شهرستان ورامین برگزار شد.

میهمانی لاله‌ها در شهرستان ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید رضا طباطبایی بعدازظهر امروز در مراسم میهمانی لاله‌ها اظهار کرد: امام (ره) و شهدا بودند که امروز استقلال، عزت و عظمت را به ما ارزانی داشتند، اگر در جهان قدرت داریم و عزیز هستیم به برکت فداکاری‌ها و رشادت‌های شهداست.

معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین افزود: امروز این انقلاب عزیز اسلامی چنان عظمت و شوکتی به ما بخشیده که جهان در برابر قدرت ما زانو زده است.

این مسئول عنوان داشت: امروز با افتخار به پابوس شهدا آمده‌ایم تا بگوییم راهتان را ادامه می‌دهیم.

در ادامه مسئول کمیته ایثارگری ستاد دهه فجر شهرستان ورامین نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای دشمنان زیادی است که 8 سال جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و ترور دانشمندان این مرز و بوم نشان‌دهنده این دشمنی است، در جنگ تحمیلی یک دنیا در مقابل ایران ایستاد و انواع تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی و تهاجم نظامی علیه این ملت صورت گرفت اما ایران اسلامی ایستاد و تسلیم نشد.

عباس برکان اضافه کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ دین اسلام شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و حاضر باشد و ادامه راه شهدا هم بر همه واجب است، زیرا آینده و مقدرات نظام به دست همین ادامه‌دهندگان راه شهدا رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی راه امامت و ولایت جامعه را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگ‌مردان همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

این گزارش حاکی است، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران، جمال نیکجو جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، سید رضا طباطبایی معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار شهرستان ورامین و عده‌ای از روسا و مسئولان ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم و خانواده‌های شهدا در شهرستان ورامین برگزار شد.

گفتنی است، در شهرستان ورامین آیین گلباران مزار شهدا در گلزار شهدای سید فتح‌الله، گلزار شهدای گمنام و گلزار شهدای حسین رضا برگزار شد و مردم ولایتمدار این خطه بار دیگر با آرمان‌های بلند شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/2462/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول