اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش چالوس خبر داد

تخریب 4 مدرسه در چالوس/ انتقال دانش‌آموزان به مدارس دیگر

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان چالوس گفت: بر اثر بارش برف اخیر چهار مدرسه آزاده، شهید فلاح، مرحوم سلیمی و هاجر خسارت دید.

تخریب 4 مدرسه در چالوس/ انتقال دانش‌آموزان به مدارس دیگر

محمدصادق فرزیب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس درباره خسارات احتمالی در بارش برف در غرب مازندران اظهار داشت: تعداد 18 مدرسه شهری و روستایی در اثر بارش برف اخیر در شهرستان چالوس آسیب دید و میزان خسارت به چهار مدرسه بیشتر بود.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ امنیت جانی دانش‌آموزان چهار مدرسه تخریبی فوق، آنها را به مدارس دیگر منتقل می‌کنیم تا کار تخریب و بازسازی این مدارس انجام شود.

فرزیب اعلام داشت: 115 دانش‌آموز مدرسه مرحوم سلیمی به نوبت صبح مجتمع ایثارگران انتقال داده می‌شوند.

وی افزود: دانش‌آموزان مدارس شهید فلاح و آزاده که 300 دانش‌آموز به صورت گردشی دارد نیز به ترتیب به شیفت عصر، مرکز استعداد درخشان شهید بهشتی و نوبت عصر مدرسه مرحوم قلی‌کیا منتقل می‌شوند.

مدیر اداره آموزش و پرورش چالوس تأکید کرد: با توجه به اینکه بیشتر این مدارس در نوبت عصر هستند و فضا برای نوبت صبح کم است از اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس می‌خواهیم تا اعتبارات لازم و به‌موقع را تخصیص دهند.

وی خاطر نشان کرد: برآورد خسارت برای سایر مدارس شهرستان چالوس 300 میلیون تومان است.

فرزیب اعلام داشت: بازسازی مدرسه 12 کلاسه فلاح و شش کلاسه مرحوم سلیمی از برنامه‌های اصلی آموزش و پرورش است که در صورت تخصیص اعتبار در آینده‌ای نزدیک ساخته و بهره‌برداری شود.

وی به فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش چالوس در بحران برف اخیر اشاره کرد و گفت: ارسال پیامک در ساعت شش صبح روز شنبه به مدیران مدارس و اطلاع‌رسانی به دانش‌آموزان و همکاران برای اعلام تعطیلی مدارس از مهم‌ترین کارهایی بود که تنها در شهرستان چالوس اتفاق افتاد.

مدیر اداره آموزش و پرورش چالوس افزود: همکاری و هماهنگی با شورای شهر، شهرداری، دهیاران روستاها، انجمن اولیا و مربیان برای پاکسازی و بازسازی معابر منتهی به مدارس از دیگر کارهای صورت گرفته در این دوران است.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل جلسات ستادی برای هم‌اندیشی و ارائه راهکار مناسب برای برنامه‌ریزی و مقابله با مشکلات و تمهید مقدمات، دعوت از مدیران مدارس خسارت دیده، ارسال پیامک به مدیران مدارس با موضوع آماده‌سازی فضای مدارس برای ورود با نشاط دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که اداره آموزش و پرورش چالوس در این ایام اجرا کرد.

انتهای پیام/86004/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول