اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برآورد خسارت برف

100 کارشناس واحدهای تخریبی گیلان را ارزیابی می‌کنند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از ارزیابی 100 نفر کارشناس به منظور برآورد خسارت واحدهای تخریبی ناشی از برف و ارائه به هیئت دولت در این استان خبر داد.

100 کارشناس واحدهای تخریبی گیلان را ارزیابی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده امشب در جلسه بررسی خسارت‌های ناشی از برف گیلان اظهار کرد: همکاری مردم در مدیریت بحران برف بی‌نظیر بوده است.

وی به موفقیت‌های نسبی در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: برف کنونی در ارتفاع، گستردگی و سرما با سال‌های 83 و 86 قابل مقایسه نیست.

اکبرزاده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تنها مرکز تخصصی متمرکز در گستردگی بحران دانست و بیان کرد: 100 نفر از کارشناسان سازمان مذکور ارزیابی خسارت واحدهای تخریبی ناشی از برف را از صبح امروز به منظور ارائه به هیئت دولت آغاز کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ارزیابان این سازمان را به صورت گروه‌های دو نفری عنوان کرد و گفت: بیشترین تمرکز بحران برف در شهرستان‌های صومعه‌سرا، انزلی، فومن، شفت، سیاهکل، املش و رودسر است.

وی با بیان اینکه 50 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در بازگشایی معابر اصلی و فرعی صومعه‌سرا به‌کارگیری شدند، تصریح کرد: اوج بحران برف در صومعه‌سرا گزارش شده و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از روز سوم به صورت متمرکز ورود کرده است.

*فرمانداران جدول برآورد خسارت ناشی از برف را تهیه کنند

معاون امور عمرانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور خواستار تهیه جدول برآورد خسارت ناشی از برف توسط فرمانداران شد و بیان کرد: خسارت برق، آب، گاز و کشاورزی مناطق مختلف گیلان باید مشخص شود تا در تمام موضوع‌ها جمع‌بندی داشته باشیم.

محمد آقاجانزاده به 10 هزار کیلومتر راه روستایی و غیرروستایی در گیلان اشاره کرد و افزود: 570 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی پاکسازی معابر اصلی و فرعی استان را به عهده دارند.

*زیرساخت‌های رشت نیازمند توجه ویژه است

شهردار رشت نیز در جلسه مذکور با تاکید بر توجه ویژه به زیرساخت‌ها و آسفالت این شهر اظهار کرد: بارش برف سبب از بین رفتن آسفالت معابر شده است.

محمدابراهیم خلیلی با بیان اینکه 70 سانتی‌متر برف در رشت باریده است، تصریح کرد: آرامش و نشاط در رشت حاکم شده و این امر با مدیریت عالی در استان تحقق پیدا کرده است.

انتهای پیام/84001/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول