اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

یادواره شهدای دهداران دشتستان برگزار شد

در آیینی باشکوه با حضور مردم و مسئولان، یادواره شهدای دهداران دشتستان برگزار شد.

یادواره شهدای دهداران دشتستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، امام جمعه شبانکاره پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای دهداران دشتستان، پیرامون انقلاب اسلامی و نقش انقلاب اسلامی در دنیا سخنانی بیان کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از عاشورای حسینی و سیره ائمه اطهار(ع) است و انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت است.

امام جمعه شبانکاره خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری واحد، اتحاد مردم و داشتن روحیه شهادت طلبی مردم ایران بود.

حمادی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکبار دیگر اسلام را به‌عنوان یک قدرت تعیین کننده در جهان مطرح کرد و چشم‌انداز وحدت بزرگ جهان اسلام و حرکت عظیم بازیابى خویشتن خود و گریز از سلطه و ایستادگى در برابر استعمار را نشان داد.

وی بیان کرد: دهه فجر در واقع تجدید حیات تازه‌ای در کالبد جان اسلام بود که به‌وسیله بزرگ مردی از عترت پیامبر(ص) رقم خورد و این درخشش به انقلاب پرعظمت حضرت ولی عصر (عج)  متصل خواهد شد.

این مسئول ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ‏ترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست، بنیان‌گذار این انقلاب با قیام خود، غرور ملت‏‌های مسلمانی را که سال‌های زیادی مورد ظلم قرار گرفته بودند، به آنان باز گرداند.

حمادی با تجلیل از خانواده‌های شهدا گفت: خانواده‌های شهداء عزت ایران اسلامی و ضامن بقاء نظام جمهوری اسلامی هستند و تکریم آنها لازم است.

در این آیین از خانواده شهدای دهداران در دشتستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2452/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول