اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی آیینی

یادواره امیران، سرداران و 835 شهید در بجنورد برگزار شد

نخستین یادواره امیران، سرداران و 835 شهید بجنورد هم‌زمان با دهه فجر و روز میهمانی لاله‌ها در مصلی امام خمینی (ره) مرکز خراسان شمالی برگزار شد.

یادواره امیران، سرداران و 835 شهید در بجنورد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ظهر امروز در این آیین اظهار کرد: شهدا در مقابل زیاده‌خواهی و تجاوز دشمن ایستادگی کرده و عزتمندانه به شهادت رسیدند.

سردار حسینعلی یوسف‌علیزاده با تاکید بر اینکه می‌بایست راه شهدا را با اقتدار و عزت ادامه داد، گفت: نبایستی در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان کوتاه بیاییم.

وی تاکید کرد: به طور حتم اگر می‌خواهیم سال‌ها جشن انقلاب را با عزت هر چه تمام برگزار کنیم باید پایبند به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی تداوم راه عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی را تداوم همین مسیر عنوان کرد.

فرمانده سپاه بجنورد نیز برگزاری نخستین یادواره امیران، سرداران و 835 شهید بجنورد را هم‌زمان با سی و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: برگزاری این‌گونه یادواره‌ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه داشتن یاد شهدا بسیار ارزشمند است.

محمدرضا شجاع با بیان اینکه برای برگزاری این یادواره از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده است، تصریح کرد: تاکنون آثار، خاطرات، مستندات و تصاویر شهدا برای بهره‌برداری به منظور انتشار محصولات فرهنگی احصا و جمع‌آوری شده است.

وی از شهدا به عنوان سرمایه‌های این نظام یاد کرد و گفت: لازم است تا آموزه‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت به نحو شایسته به نسل آینده انتقال یابد.

به گزارش فارس، در این آیین خانواده معزز شهدا و همچنین ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بجنورد، اقشار مختلف مردم و مسئولان شرکت داشتند.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول