اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ خبر داد

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه کبودراهنگ در بیمارستان امام رضا(ع)

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ از افتتاح نخستین ایستگاه مطالعه شهرستان کبودراهنگ در بیمارستان امام رضا (ع) خبر داد.

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه کبودراهنگ در بیمارستان امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدجواد معینی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه کبودرآهنگ اظهار داشت: نخستین ایستگاه مطالعه این شهرستان با همکاری مدیریت شبکه بهداشت در بیمارستان امام رضا (ع) در ایام دهه مبارک فجر راه‌اندازی خواهد شد.

وی اذعان داشت: این برنامه رونمایی همزمان با اجرای فاز 6 راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در کشور صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ اجرای این طرح را یکی از برنامه‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در راستای تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست.

وی عنوان کرد: در راستای در دسترس بودن کتاب، برای اقشار مختلف مردم و با هدف ارتقا فرهنگ عمومی مطالعه و با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام می‌گیرد.

معینی تصریح کرد: ارتقای سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان، گرایش شهروندان به استفاده مفید از وقت و اختصاص آن به مطالعه از دیگر اهداف ایستگاه‌های مطالعه است.

این مسئول هدف از انتخاب بیمارستان امام رضا(ع) را به عنوان نخستین مرکز ایستگاه مطالعه در شهرستان کبودراهنگ را چنین بیان کرد: این بیمارستان از مکان‌های پرتردد و شبانه‌روزی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کبودراهنگ افزود: وجود ایستگاه مطالعه در این بیمارستان می‌تواند سهم موثری در پر کردن مفید اوقات بیکاری مراجعه‌کنندگان و همراهان بیمار در این بیمارستان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در هر دوره 15 عنوان کتاب در موضوعات مختلف از جمله دین، ادبیات، تاریخ، خانواده، علوم و فنون، کودک و نوجوانان در اختیار عموم علاقمندان قرار می‌گیرد.

معینی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها مطالعه، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کرده و حداکثر پس از 15 روز به همین ایستگاه و یا هر یک از ایستگاه‌های مطالعه سراسر کشور مستقر در اماکن عمومی و یا به یکی از کتابخانه‌های عمومی زیر پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی بازگردانند.

انتهای پیام/89029/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول