اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

اکران 400 فیلم جشنواره فیلم رشد در 8 منطقه آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اکران 400 فیلم جشنواره فیلم رشد در هشت منطقه آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد.

اکران 400 فیلم جشنواره فیلم رشد در 8 منطقه آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اصغر حصیری ظهر امروز در حاشیه جشنواره فیلم رشد در بوشهر جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری جشنواره فیلم رشد، رشد علمی و تربیتی دانش‌آموزان و آشنایی آنان با نحوه ساخت فیلم است تا دانش‌آموزان مستعد در این زمینه شناسایی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: شناسایی استعدادها، تقویت روحیه دانش آموزان و ایجاد انگیزه و خلاقیت در بین آنان از جمله دیگر اهداف جشنواره بین المللی فیلم رشد است.در جشنواره فیلم رشد سعی شده با زبان هنر، مسائل علمی و آموزشی به دانش‌آموزان بیان شود تا درک بهتری از این مسائل داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در جشنواره فیلم رشد 400 فیلم برای دانش‌‌‌آموزان به نمایش در می‌آید، گفت: در این جشنواره تلاش شده که از ظرفیت کلاس‌های هوشمند در مناطق محروم برای نمایش فیلم برای دانش آموزان استفاده شود. جشنواره فیلم رشد فرصت مناسبی برای دانش‌آموزان و اولیاست تا با مسائل روز علمی و آموزشی در موضوعات مختلف آشنا شوند.

وی گفت: از یکهزار و 800  اثر راه یافته به جشنواره بین المللی فیلم رشد در بخش‌های عضو، مربی و آزاد، دبیرخانه این جشنواره در استان بوشهر 400 اثر را برای اکران انتخاب کرد. فیلم‌های انتخاب شده برای اکران در هشت منطقه آموزش و پرورش استان ارسال می‌شود و دانش‌آموزان و مربیان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/66006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول