اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی جیرفت خبر داد

جذب 133 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در جیرفت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت گفت: 133 میلیارد ریال تسهیلات ستاد توسعه کشاورزی این شهرستان در زمینه پرورش دام، طیور و زنبور عسل جذب شده است.

جذب 133 میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمدعلی سیفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 133 میلیارد ریال تسهیلات ستاد توسعه بخش کشاورزی به 90 طرح زیر بخش دام، طیور و زنبور عسل در این شهرستان پرداخت شده است.

وی بیان داشت: این طرح‌ها شامل هشت طرح گاوشیری، 22 طرح پرواربندی گوساله و بره، چهار طرح گوسفند و بز، پنج طرح مرغداری گوشتی، دو طرح بلدرچین و بوقلمون و 48 طرح پرورش زنبور عسل و یک مجتمع گاوشیری یک‌هزار رأسی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت عنوان کرد: جذب 133 میلیارد تسهیلات در این بخش‌ها نتیجه برگزاری جلسات مستمر کارشناسی و ستاد توسعه بخش کشاورزی شهرستان، تعامل با دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک عامل و پیگیری و نظارت کارشناسان این مدیریت است.

سیفی گفت: در صورت بهره‌برداری کامل از این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود علاوه بر تولید 9 هزار و 212 تن فرآورده‌های دامی نظیر گوشت قرمز، گوشت سفید، شیر و عسل برای 176 نفر نیز اشتغال ایجاد شود.

انتهای پیام/2655/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول