اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر

مجتمع توریستی، فرهنگی الماس در اراک کلنگ‌زنی می‌شود

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از کلنگ‌زنی مجتمع توریستی، فرهنگی و تفریحی الماس همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر خبر داد.

مجتمع توریستی، فرهنگی الماس در اراک کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن رحمتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجتمع به همت شرکت دهکده گردشگری الماس اراک و در زمینی به مساحت 43 هزار و 941 متر مربع احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: کمیسیون ماده پنج سیزدهم شهریور ماه سال گذشته با کلیات احداث طرح در قالب مجتمع تفریحی– ورزشی به مساحت 15 هزار متر مربع موافقت کرده است.

به گفته وی در این مجتمع فعالیت‌های ورزشی در رشته‌های شنا، ایروبیک، بولینگ، بدنسازی، فوتبال و دو و میدانی نیز با مجوز اداره ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: در این مجتمع سفره خانه سنتی، کارواش، پارکینگ، استخر، رستوران، پارک آبی، کافی‌شاپ، سالن ورزشی، نمایشگاه گل و گیاه و هتل در مجموع با زیربنای 84 هزار و 303 متر مربع ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/87012/ل20/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول