اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت صورت گرفت

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بهداشتی و رفاهی در نفت گچساران

با حضور مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیئت همراه، چند طرح بهداشتی و درمانی در بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران افتتاح و یک طرح رفاهی نیز کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بهداشتی و رفاهی در نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به نقل از سایت بهداشت و درمان صنعت نفت این شهرستان،  محمدجواد کیان مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سفری یک‌روزه به گچساران ضمن بازدید و ارزیابی واحدهای مختلف درمانی و دیدار با پرسنل، چند طرح درمانی را مورد افتتاح قرار داد.

جواد مروی رئیس روابط عمومی سازمان، مشتاق علی‌گوهری مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی نفت،کامبیز ابوحمزه مدیر مهندسی و ساختمان سازمان و میثم سعیدیان رابط سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این سفر حضور داشتند.

همچنین این مراسم افتتاحیه با حضور محسن تندر رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران، محمد باورساد مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، دکتر حمید خالقی رئیس بیمارستان نفت گچساران و جمعی از مسئولان واحدهای مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران و نیز امام جمعه گچساران، فرماندار، رئیس شورای اسلامی دوگنبدان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم دستگاه‌های DDR «رادیولوژی دیجیتال» و نیز دستگاه پانورکس«گرافی از فک بالا و پائین» از جمله طرح‌هایی بود که در بخش رادیولوژی بیمارستان نفت گچساران مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت گچساران با بهره‌گیری از متخصصان و مشاوران برای ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف سلامت روان،‌ افتتاح کلینیک دندانپزشکی با 9 یونیت فعال و دستگاه‌ها و تجهیزات دندانپزشکی به روز، افتتاح تجهیزات پیشرفته واحد شنوایی سنجی مرکز سلامت کار و طب صنعتی از دیگر طرح‌هایی بود که مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

کلنگ‌زنی پروژه ساخت منازل سازمانی شاغلان بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران از دیگر پروژه‌هایی بود که کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن به طور رسمی آغاز شد.

انتهای پیام/82001/صا/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول