اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

افزایش ایستگاه‌های مطالعه همدان به 23 مورد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت: تا پایان سال 92 ایستگاه‌های مطالعه استان همدان به 23 سازه افزایش خواهد یافت.

افزایش ایستگاه‌های مطالعه همدان به 23 مورد

ارشاد استعدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به افزایش ایستگاه‌های مطالعه همدان تا پایان سال اظهار کرد: این طرح از بهمن ماه سال 91 همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز شد و در حال حاضر تا پایان فاز 5، 16 ایستگاه در سطح استان مستقر شده است.

وی با بیان اینکه در ایام خجسته فجر در شهرستان‌های ملایر، بهار و کبودراهنگ و همچنین بیمارستان بوعلی شهر همدان ایستگاه مطالعه افتتاح می‌شود، بیان کرد: در ادامه فازهای 6 و 7 این طرح، هفت ایستگاه دیگر به ایستگاه‌های استان اضافه خواهد شد که از این تعداد چهار ایستگاه در ایام دهه فجر و مابقی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح تا پایان فاز 5، 247 هزار و 100 جلد کتاب در 15 عنوان با موضوعات دین، ادبیات، خانواده، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، تاریخ و... در این ایستگاه‌ها ارائه و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه کتب تخصیصی به استان در فاز 6، 57 هزار و 500 جلد کتاب است، اظهار کرد: به یاری خداوند تا پایان امسال حدود 304 هزار و 600 جلد کتاب در ایستگاه‌های مطالعه استان در دسترس هم‌استانی‌های عزیز قرار خواهد گرفت.

استعدادی تصریح کرد: سامانه پیامکی سراسری 50002356 آماده دریافت نظرات و پیشنهادات همشهریان در خصوص اجرای این طرح است و همچنین مراجعه‌کنندگان به ایستگاه‌های مطالعه علاوه بر امانت کتاب، از طریق تلفن همراه و با دستور #123*724* می‌توانند اقدام به خرید کتاب مورد نظر خود کنند.

گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت www.imketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/89029/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول