اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

74/بهار92

همایش منزلت زن روستایی در کامیاران برگزار شد

همایش گرامیداشت منزلت زن روستایی و تکریم بنیان خانواده به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه (س) در روستای کوله‌ساره کامیاران برگزار شد.

همایش منزلت زن روستایی در کامیاران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان ظهر امروز در این مراسم گفت: ما مادران و زنان جامعه باید با حفظ هویت اسلامی و جایگاه والای خود در حفظ بنیان خانواده در سنگر خانواده‌ها مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

سهیلا نصرصادقی با اشاره به نقش مادران در انقلاب اسلامی، گفت: مهم‌تر از جان یک مادر، فرزندش است که ما شاهد بودیم در انقلاب چگونه مادران خود فرزندانشان را به سوی میدان‌های مبارزه راهی می‌کردند.

وی ادامه داد: زنان در آن زمان پا به پای مردان جنگیدند و مبارزه کردند و حتی در سراسر جهان اگر کمترین وابستگی به اسلام و انقلاب و ایران داشتند فعالیت‌های مبارزه‌جویانه می‌کردند.

نصرصادقی گفت: نقش زن در تمامی انقلاب‌ها در تمامی اعصار بسیار پررنگ است چه بسا هر جا صدای زن بلند شد به دنبال آن صدای مردان نیز بلند شد و با اتحاد آنها تغییرها شکل می‌گرفت.

وی با اشاره به مادرانی که نوزاد در آغوش به میدان مبارزه می‌آمدند افزود: امام (ره) این انقلاب را مدیون زنانی می‌دانستند که جان بر کف به پشتیبانی از امام برخاستند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستین و تأثیرگذارترین دستاورد انقلاب، حکومت اسلامی است که باید با تمام توان از آن پاسداری کنیم.

وی دومین دستاورد انقلاب را آرمان‌ها و ارزش‌های آن نام برد و افزود: منزلت زن هم از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب برای زنان است و با نگاه به دستورات اسلامی که برای زن جایگاه و منزلت وی‍‍ژه‌ای برشمرده شده است، نظام اسلامی نیز به تبع آن برای زنان جایگاه والایی قائل است.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان در پایان گفت: امروز جنگ، جنگ سخت نیست بلکه جنگ فرهنگی است که شاهد هجمه‌های گسترده فرهنگی و رسانه‌ای علیه ملت و کشور ایران هستیم و مقابله با آن نیاز به رعایت دستورات اسلامی به ویژه در بحث حجاب و عفاف دارد.

انتهای پیام/79018/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول