اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز اورژانس 115 گچساران خبر داد

نجات جان مرد 63 ساله گچسارانی پس از ایست کامل قلبی

سرپرست مرکز اورژانس 115 گچساران گفت: مرد 63 ساله‌ای پس از ایست کامل قلبی و تنفسی با تلاش بی‌وقفه تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی به زندگی دوباره بازگشت.

نجات جان مرد 63 ساله گچسارانی پس از ایست کامل قلبی

امیرحسین نوروزی چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ساعت هفت و 41 دقیقه صبح روز گذشته، در تماس با مرکز پیام 115 گچساران اعلام شد فردی دچار کاهش سطح هوشیاری و بیهوشی شده است.

سرپرست مرکز اورژانس 115 گچساران با بیان اینکه بلافاصله یک واحد امدادی اورژانس از پایگاه شهری به محل حادثه اعزام شد، افزود: ماموران امدادی پس از 2 دقیقه بر بالین بیمار حاضر شدند و پس از بررسی علائم حیاتی وی مشاهده کردند، مرد مسن دچار ایست قلبی و تنفسی شده است.

وی گفت: سریعاً کارشناسان 115 عملیات احیاء و CPR را شروع کردند که پس از 15 دقیقه تلاش و انجام اقدامات  درمانی شامل بازکردن راه هوایی و اینتوبه و دارو درمانی، مرد 63 ساله به زندگی برگشت.

نوروزی خاطرنشان کرد: این بیمار پس از بازگشت علائم حیاتی و نجات از مرگ حتمی توسط تکنسین‌های اورژانس گچساران به بیمارستان شهید رجایی این شهر منتقل شد.

انتهای پیام/82005/ک10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول