اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری استان همدان خبر داد

آشکارسازی 70 نقطه پرحادثه در همدان تا پایان سال

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه، ساماندهی 70 نقطه پر حادثه تا قبل از عید نوروز است.

آشکارسازی 70 نقطه پرحادثه در همدان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمد رودباری در جلسه رفع نقاط پرحادثه اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات، شناسایی نقاط پرحادثه استان و برنامه‌ریزی برای رفع آنها است.

وی افزود: در این جلسات در راستای تأمین اعتبار پیگیری لازم به عمل خواهد آمد که امیدواریم خروجی آن باعث افزایش ایمنی در محورها شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به رتبه برتر استان در کاهش تصادفات فوتی تصریح کرد: مجموعه تعامل و همدلی بین دستگاه‌های مختلف درگیر در امر ترافیک، باعث افزایش ایمنی در جاده‌ها و کاهش تصادفات شده است.

وی تأکید کرد: تمام کارها از جمله خرید تابلو و علائم، چراغ‌های چشمک‌زن، شیارهای عرضی و طولی و خط کشی‌های عرضی و طولی برای ساماندهی 70 نقطه پر حادثه تا قبل از عید انجام شده است.

رودباری یادآور شد: با توجه به کاهش اعتبارات نسبت به سال گذشته با وجود افزایش چند برابری قیمت‌ها، رفع و اصلاح 72 نقطه پرحادثه در استان انجام شده‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه این حوزه، حرکت به سمت و سوی نصب نیوجرسی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه نصب نیوجرسی از تصادفات فوتی جلوگیری می‌کند در چهار محور سه‌راهی ویان ـ کبودرآهنگ، پل ساوه ـ فامنین، کرکان ـ مهرآباد و بلوار گزندر تویسرکان نیوجرسی نصب خواهد شد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری 14 هزار تابلو در جاده‌ها نصب شده که نشان‌دهنده حرکت استان به سمت و سوی افزایش ایمنی و کاهش تصادفات است.

انتهای پیام/89006/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول