اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

مسئولان سیلاب ناشی از برف را جدی بگیرید

امام جمعه چالوس گفت: با توجه به ذوب شدن برف‌ها در روزهای آینده برای مشکلات ناشی از بروز سیلاب در این ایام مسئولان باید تدابیر ویژه‌ای بیندیشید.

مسئولان سیلاب ناشی از برف را جدی بگیرید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری امشب در جلسه ستاد بحران شهرستان چالوس بیان داشت: تمام نهادها و دستگاه‌ها در این ایام کمر همت بستند و همان‌طور که در تمام بحران‌ها حضور داشتند در این‌روزها نیز وظیفه‌ خود را به‌درستی انجام دادند.

وی به ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: باید تمام مسایل و مناسبت‌ها را کنار هم ببینیم و برای گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز همت گماریم.

این مسئول از برگزاری جشن بزرگ فجر در شنبه آینده خبر داد و افزود: واحد فرهنگی ستاد دهه‌ فجر جشن بزرگ انقلاب را در روز شنبه در سینما جهان‌نمای چالوس برگزار می‌کند.

امام جمعه چالوس خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری پس از چند روز کار و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی در این دروان بحران می‌توانند جشنی به‌یادماندنی را برای خود و اعضای خانواده‌شان تدارک ببینند.

وی به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت: 22 بهمن موجودیت و هویت نظام جمهوری اسلامی است و حضور گسترده مردم در این روز ضروری است.

راشدی تأکید کرد: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر به دشمن ثابت می‌شود که هر چقدر نقشه بکشد و توطئه کند نمی‌تواند اتحاد و یکپارچگی مردم را از آنها بگیرد.

انتهای پیام/2269/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول