اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق مازندران خبر داد

اختصاص 9 میلیارد تومان از محل دریافت عوارض مصرف برق به مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: از محل عوارض دریافتی از طریق مصرف برق مشترکان 8 میلیارد و 700 میلیون تومان به استان مازندران اختصاص یافت.

اختصاص 9 میلیارد تومان از محل دریافت عوارض مصرف برق به مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، منوچهر جعفری عصر امروز در آیین بهره‌برداری از 16 پروژه برق‌رسانی به روستاهای این شهرستان با تاکید بر اینکه در آمل مشکلی از لحاظ گازرسانی وجود ندارد، اظهار داشت: آمل بیشترین مشترکان برق استان را دارد و امیدواریم به‌ زودی پروژه‌های تقویت برق این شهرستان نیز به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه در تابستان سال گذشته خاموشی برق مشترکان اعمال نشده است، بیان داشت: در زمینه مدیریت پیک مصرف برق در کشور توانستیم رتبه نخست را به دست آوریم.

جعفری افزود: در تابستان سال گذشته توانستیم پیک مصرف را کنترل کرده و در اوج مصرف خاموشی نداشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه به اینکه در ایام دهه فجر امسال 93 پروژه برق‌رسانی از فریدونکنار تا گلوگاه به بهره‌برداری می‌رسد، یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها 5 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه تمامی مشکلات دولت در زمینه تامین نقدینگی برای اجرای پروژه‌ها است، گفت: در این زمینه نمایندگان مجلس طرحی را به تصویب رساندند که به ازای آن برای هر کیلووات ساعت برق مصرفی مشترکان عوارض 30 ریالی برای مشترکان لحاظ می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: این عوارض در سال جاری برای مازندران 8 میلیارد و 700 میلیون تومان محاسبه و برای اختصاص به اعتبارات پروژه‌ها در اختیار استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با این اعتبارات نواقص موجود در شهرها و مناطق محروم رفع می‌شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سبقت سیم‌های کابل مهم‌ترین مشکل و دغدغه در این بخش به شمار می‌رود، گفت: با وجود کنترل‌ها این سرقت‌ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم گشت‌های مشترک اداره برق و نیروی انتظامی در این زمینه افزایش یافته و مفید واقع شود.

انتهای پیام/86011/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول