اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد

اختصاص 150 میلیارد ریال برای گازرسانی به 30 روستای دامغان

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از اختصاص 150 میلیارد ریال برای گازرسانی به 30 روستای دامغان خبر داد.

اختصاص 150 میلیارد ریال برای گازرسانی به 30 روستای دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علیرضا جراحی عصر امروز در حاشیه آغاز عملیات گازرسانی به 30 روستای قهاب رستاق از توابع بخش امیریه شهرستان دامغان در تشریح این پروژه اظهار داشت: این پروژه به منظور گازرسانی به 30 روستای منطقه قهاب رستاق دامغان اجرایی می‏شود.

وی تصریح کرد: با اجرای بیش از 32 کیلومتر خط تغذیه و بیش از 139 کیلومتر شبکه داخلی با فشار 60  پوند به اجرای این طرح خواهیم پرداخت.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: گازرسانی به 30 روستای قهاب رستاق از توابع بخش امیریه شهرستان دامغان با احداث چهار باب ایستگاه تقلیل فشار شهری به منظور بهره‏مندی 800 خانوار ساکن در این روستاها عملیاتی می‏شود.

جراحی با بیان اینکه این طرح با اعتباری معادل 150 میلیارد ریال اجرا می‏شود، افزود: در حال حاضر، 43 روستای شهرستان دامغان یا به عبارتی 60 درصد از روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اضافه کرد: با گازرسانی به این 30 روستا، مجموع روستاهای گازدار شهرستان دامغان به 73 روستا خواهد رسید.

این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، امام جمعه دامغان، استاندار سمنان و دیگر مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول