اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دیپلماسی ایران ابرقدرت‌های دنیا را منفعل کرده / تهدیدات آمریکا شوخی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دیپلماسی ایران در دنیا یک دیپلماسی فعال و تهاجمی بوده و مستکبران و ابرقدرت‌های دنیا را مجبور به موضع‌گیری و عملکرد منفعلانه کرده است.

دیپلماسی ایران ابرقدرت‌های دنیا را منفعل کرده / تهدیدات آمریکا شوخی است

حسن کامران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی بعد از گذشت 35 سال از عمر با برکت انقلاب اظهار داشت: امروز مسلمانان در کتاب افتخارات خود، شکست پنجمین ارتش بزرگ جهان که متعلق به رژیم جعلی صهیونیستی است را دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان داشت: مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، ایجاد اقتدار برای مسلمانان است و شرافت انسان‌ها و عزت مسلمانان با دهه فجر افزایش یافت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به گفته‌های اندیشمندان غربی مبنی بر بیان صریح پیشرفت اسلام و حرکت رو به جلوی ایران به مقامات غربی ـ آمریکا گفت: اگر به رخدادهای اخیر نظامی و سیاسی در منطقه خاورمیانه نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم بود که همواره مسلمانان پیروز صحنه مبارزات در عراق، ترکیه و سوریه هستند و در حقیقت این تفکر و فرهنگ مسلمانان است که پیروز میدان‌ها بوده است.

وی ابراز کرد: دستاورد دوم دهه فجر و انقلاب اسلامی این است که روند تولید علمی نظام جمهوری اسلامی همواره در 35 سال گذشته صعودی و حتی در سال‌های اخیر با سرعت بیشتری نسبت به مدعیان عالم بوده است.

کامران تصریح کرد: تولید علم در سال‌های اخیر به گونه‌ای کاربردی بوده و به تولید ثروت برای نظام منجر شده و با استفاده از نتایج آن سرانه درآمد ملت ایران افزایش یافته و این در حالی است که در اختیار گذاشتن چنین میدانی به جوانان مملکت را انقلاب اسلامی ایران به دیگر کشورها آموخته است.

وی افزود: دستاورد سوم انقلاب اسلامی جایگاه والای ایران در عرصه دیپلماسی جهان است، دیپلماسی ایران در دنیا یک دیپلماسی فعال و تهاجمی بوده و مستکبران و ابرقدرت‌های دنیا را مجبور به موضع‌گیری و عملکرد منفعلانه کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به سخنان گستاخانه اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر تهدید ایران به گزینه نظامی و برچیدن تأسیسات هسته‌ای ایران گفت: بیان چنین سخنانی علیه ملت بزرگ نظام و ملت ایران، برای آمریکا و غربی‌ها صرفاً مصرف داخلی دارد.

وی در پایان اظهار کرد: تهدید مقامات آمریکایی و غربی علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی شوخی بیش نیست، آنها امروز حتی در باتلاق جنگ با عراق، افغانستان، سوریه و ترکیه گرفتار شده‌اند و پاسخ نمایندگان و اعضای کمیسیون امنیت ملی به چنین سخنانی بی‌اعتنایی محض است.

انتهای پیام/63030/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول