اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اثر بارش برف شدید رخ داد

قطع مدار برق در 570 کیلومتر از نوار غرب مازندران

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران از قطع مدار برق در 570 کیلومتر از نوار غربی مازندران در بارش برف و بحران سرما در غرب مازندران خبر داد.

قطع مدار برق در 570 کیلومتر از نوار غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، حسین افضلی ظهر امروز در جلسه با وزیر نیرو درباره آخرین اقدامات برای حل بحران برق در غرب مازندران اظهار داشت: در روز اول بارش برف 25 ایستگاه برق رسانی در غرب مازندران دچار پارگی شد.

وی با اشاره به اینکه مدار برق در 570 کیلومتر از منطقه غرب از دسترسی خارج شده بود، گفت: تاکنون شش اکیپ امدادی از استان‌های گیلان، سمنان و تهران به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران از وصل شدن برق در 70 درصد شهرستان‌های تنکابن و رامسر تاکنون خبر داد و افزود: به دلیل بارش برف و یخ‌زدگی با نوسانات برق مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود تا برق در مناطق بحرانی قطع نشود، تصریح کرد: بیشترین قطعی برق در شهرستان رامسر با 44 ساعت بوده است.

به گزارش فارس، اعلام قطعی برق با 44 ساعت در شهرستان رامسر از سوی مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران در حالی عنوان می‌شود که برق در شهرستان‌ نوشهر که اکنون در حالت عادی قرار دارد، 72 ساعت گزارش شده بود.

مشکلات قطعی برق در شهرستان رامسر به پنجمین روز رسیده است.

 اخبار تکمیلی این جلسه متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/86019 /ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول