اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت مازندران خبر داد

توزیع سبد کالایی در 57 مرکز عرضه در مازندران

معاون بازرگانی تجارت داخلی سازمان صنعت و معدن تجارت مازندران گفت: در دو روز گذشته 23 مرکز عرضه سبد کالا به مراکز قبلی افزوده شده و مراکز عرضه سبد کالا به 57 مرکز رسیده است.

توزیع سبد کالایی در 57 مرکز عرضه در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، ابراهیم یعقوبی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه کمبود کالا برای تامین سبد کالایی وجود ندارد، افزود: هر روز به تعداد فروشگاه‌های پشتیبان برای فروشگاه‌های معین، رفاه، امکان، اسکات و فرهنگیان افزوده می‌شود.

یعقوبی با اشاره به اینکه فروشگاه‌ها برای گروه خاصی در نظر گرفته شده نیست، افزود: تمامی فروشگاه‌های دولتی و خصوصی موظف به ارائه سبد کالا به اقشار مختلف مردم هستند و توزیع سبد کالا از نور تا رامسر پس از رفع شدن شرایط بحرانی و بازگشت به شرایط عادی صورت خواهد گرفت و مردم در این مورد هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

یعقوبی با اشاره به اینکه توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه دارد افزود: مردم از این بابت هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند زیرا تا زمانی که سبد کالا را دریافت نکنند به صورت ذخیره در کارت دریافت یارانه آنها خواهد ماند و در صورت لزوم تمدید نیز می‌شود.

معاون بازرگانی تجارت داخلی سازمان صنعت و معدن مازندران تاکید کرد: اقلام سبد کالا با آرم سبد کالا تصویب شده و در هیچ فروشگاهی قابل انتقال به غیر و خرید و فروش غیر سبد کالا نیست.

وی تصریح کرد: افرادی که دارای دفترچه دریافت یارانه هستند باید کارت دریافت کنند و به بانک‌های مربوطه برای صدور کارت مراجعه کرده و پس از 72 ساعت کارت مورد نظر را دریافت دارند.

این مسئول افزود: بانک‌های معین برای پیشرفت کار و همکاری با مردم قول صدور کارت را در زمان 72 ساعت داده‌اند.

یعقوبی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه مشکلی از لحاظ تامین کالا نیست، افزود: تعدادی از فروشگاه‌های عرضه کالا فاقد دستگاه pos بانک‌های عامل سامان، پاسارگاد، ملت و پارسیان هستند که برای رفع این مشکل هم خواستار نصب دستگاه‌ها در فروشگاه‌های عرضه کالا شدیم.

وی از همکاری صدا و سیما برای اطلاع‌رسانی در این شرایط ابراز نارضایتی کرد و گفت: در چنین وضعیتی که استان دارای شرایط جوی و بحرانی است و مردم نیز نیاز به حمایت و راهنمایی دارند صدا و سیما اطلاع‌رسانی و همکاری لازم را نداشته است.

یعقوبی خواستار همکاری بیشتر و حضور فعال‌تر فرمانداری‌ها و روسای ادارات برای توزیع بهتر سبد کالا در شهرستان‌ها شد.

وی افزود: لیست تمام فروشگاه‌های ارائه سبد کالا بر روی بنر بر سر در فروشگاه‌ها و نقاط عرضه نصب شده تا از تجمع مردم در یک نقطه جلوگیری شود.

معاون بازرگانی تجارت داخلی سازمان صنعت و معدن مازندران از مردم خواست با حفظ آرامش در فرصت‌های باقی مانده برای دریافت سبد کالا و به مراکز اعلام شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول