اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سرما، بلاتکلیفی و سبدی با محتوای نارضایتی

در نیشابور بسیاری از مراجعه‌کنندگان از محدود بودن مراکز توزیع سبد کالایی و بلاتکلیفی مشمولان حذف شده از دریافت سبد گله دارند.

سرما، بلاتکلیفی و سبدی با محتوای نارضایتی

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، گزارش‌های میدانی حکایت از نارضایتی مردم از نحوه توزیع سبد کالایی دارد؛ این در حالی است که رئیس وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین معاون استاندار و فرماندار نیشابور همچنان سکوت کرده و در مقابل نارضایتی مردم واکنشی نشان نمی‌دهند.

با وجود هوای بسیار سرد امروز در نیشابور، مردم از ساعت‌ها قبل از شروع به کار فروشگاه‌های توزیع ‌کننده، مقابل آنها تجمع کرده که به علت ازدحام جمعیت در مقابل این اماکن، مسئولان فروشگاه از توزیع کالاها به مردم اجتناب کردند.

نیشابور از لحاظ جمعیتی دومین شهر استان خراسان رضوی است و در این شهرستان فقط 3 فروشگاه در نظر گرفته شده که از این میان تاکنون تنها فروشگاه رفاه در حال توزیع سبد کالایی است.

فروشگاه فرهنگیان از فردا فقط به کارکنان خود سبد کالا تحویل می‌دهد و فروشگاه اتکا نیز به این صورت است.

حاضران در جلوی فروشگاه‌ رفاه با وجود درخواست نیروی انتظامی برای پراکنده شدن و حضور در روزهای آینده همچنان بر دریافت سبد کالایی اصرار دارند و از عهد‌شکنی مسئولان و دادن وعده‌های نابه‌جای آنها گله‌مند هستند که چرا چند ساعتی از وقت آنها در این سوز و سرما گرفته شده و مسئول خاصی نیز جوابگوی این ازدحام جمعیت نیست.

افراد مشمول دریافت سبد کالایی از ساعات اولیه صبح امروز به مراکز توزیع مراجعه کرده اما با توجه به محدودیت این مراکز دریافت سبد کالایی برای مردم مشکل شده است.

اما اعتراض برخی از هموطنان نیشابوری نیز مربوط به حذف اسامی‌ آنها به رغم اعلام قبلی دولت مبنی بر پرداخت این سبد کالایی به اقشار تعیین شده، بود که برخی از کارگران و کارکنان زمانی که از طریق پیامک اطلاع یافتند که جزو دریافت‌کنندگان سبد نیستند اعتراضات خود را به اشکال مختلف نشان‌ داده و در بین مراجعان تعدادی از این افراد که دارای شرایط دریافت نبودند نیز به شدت به مسئولان معترض بودند که چرا اسامی آنها در این لیست وجود ندارد.

انتهای پیام/2202/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول