اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس تالاب میقان اراک خبر داد

استقبال بی‌نظیر از نمایشگاه ملی عکس «پرنده مهمان» در اراک

دبیر اولین جشنواره ملی عکس تالاب میقان اراک از استقبال چشمگیر و بی‌سابقه مردم از نخستین جشنواره ملی عکس تالاب میقان با عنوان پرنده مهمان در اراک خبر داد.

استقبال بی‌نظیر از نمایشگاه ملی عکس «پرنده مهمان» در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید نوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در فرهنگسرای آیینه اراک اذعان داشت: این نمایشگاه به همت انجمن زیست ‌محیطی کیمیای سبز اراک، مؤسسه رسش هنر نو و محیط ‌زیست استان و قطب صنعتی حاجی‌آباد و با هدف فرهنگ‌‌سازی و شناساندن فرصت‌ها و چالش‌های این تالاب کویری برگزار شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه ملی عکس «پرنده مهمان» از روز 13 بهمن ماه همزمان با روز جهانی تالاب‌ها در فرهنگسرای آیینه برپا شده و تا 18 بهمن ‌ماه هر روز صبح از ساعت 10 الی 13 و عصر‌ها از ساعت 16 الی 19 در فرهنگسرای آئینه اراک برای بازدید علاقمندان دایر است.

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس تالاب میقان اراک خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در پنج بخش عکاسان حرفه‌ای، عکاسان آماتور، کودک، آسیب‌ها و فرصت‌های تالاب و انتخاب آثار مردمی برگزار شده که از میان بیش از 2 هزار عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره 76 عکس به نمایش درآمده است.

نوری حضور خوب مخاطبان و شهروندان اراکی در این نمایشگاه را نشان از حساسیت و اهمیت مردم به محیط زیست و حفظ آن دانست و اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی راه را برای مشارکت و تغییر نگرش مردم در حفظ محیط زیست هموار می‌کند.

وی در مورد فراخوان آثار نیز بیان کرد: برای برگزاری این نمایشگاه 60 عکاس حرفه‌ای کشور به مدت دو روز با هدف ثبت صحنه‌های بی‌نظیر تالاب میقان توسط مردم در قاب تصویر به اراک دعوت شدند.

انتهای پیام/87002/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول